Cutierabbit

Alla inlägg under september 2015

Av Amanda Lindmark - 7 september 2015 07:42

Av Amanda Lindmark - 6 september 2015 23:33

Ska gå ner till mitt rum nu, kolla på film och försöka sova :)

Av Amanda Lindmark - 6 september 2015 23:27

Nu tänkte jag visa lite saker jag köpte på

panduro i lördags när jag var i Farsta Centrum :)


Penslarna kostade 99 kr för ett 4 pack, sedan kostade pennorna 12 kr/st :)

Färgen kostade 39 kr/st, men det var "Ta 3, betala för 2".

Så köpte 3 färger för 78 kr alltså.

Har testat färgerna och gillar de verkligen och även pennorna :)


       


Av Amanda Lindmark - 6 september 2015 23:12

I lördags kväll lagade jag och mamma middag till hela familjen.

Vi lagade hemma gjorda snitzlar, ris och ratatuille :)

Det vart så himla gott, vi gjorde även tomat och lök sås till det.

Sen så åt vi en äppel och choklad kaka vi köpte på ica :)


Riktigt gott, senare på kvällen kollade jag och pappa på en film :)

Sedan somnade jag runt kl 02.00, kollade lite på film och ritade.

Puss och kram!


   





Av Amanda Lindmark - 6 september 2015 22:15

Hej!


Tänkte blogga lite inlägg nu ikväll och nu i veckan,

om saker jag har köpt och gjort :*


Hoppas att det blir okej, puss :*

Av Amanda Lindmark - 6 september 2015 22:06

Hejsan!

Var inne i stan med Erika i onsdags och då köpte jag ett läppstift från MAC på Åhlens City :)

Det kostade 195 kr och är i färgen Angel och finish Frost.


Vi åt även middag i Kungshallen, jag åt kina mat och Erika åt kebab.

Vi hade en riktigt mysig eftermiddag/kväll i stan :*


Är så himla kär i det, har velat haft det så länge <3 Happy girl!

Puss och Kram <3


             

Av Amanda Lindmark - 6 september 2015 02:13

Hejsan!

Kommer blogga några inlägg imorgon :) Ledsen för att jag inte har bloggat om Mac läppstiftet, men min kamera var urladdad och min blixt funkade inte, så ska ta lite bilder imorgon istället och hoppas att det är okej <3

Sen ska jag även lägga ut lite mer saker jag har köpt under senaste veckorna. Men ska sova nu, puss :*

[Bild]

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards