Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2015

Av Amanda Lindmark - 31 oktober 2015 23:30

Hejsan alla!

Just nu ligger jag och Filippa i min säng, bara pratar och skrattar :) Har inte träffat henne på över en månad!

Hon ska sova över här inatt och imorgon ska jag till IKEA under dagen med Erika och sedan ska vi hem till mig under kvällen <3

Ska blogga om i torsdag, fredag och idag imorgon också :) Måste visa vad jag köpte på Dollarstore och i Farsta i veckan. Ska försöka blogga imorgon innan jag åker någonstans, puss :*

Av Amanda Lindmark - 28 oktober 2015 23:41

Hejsan :)


Under förmiddagen idag var jag i Nynäshamn med mamma och pappa, vi hade det riktigt trevligt. Vi handlade väldigt mycket saker, jag köpte en hel pappers kasse full med massa olika saker :) Kommer antingen ta bilder på allt och ladda upp i ett inlägg eller en haul video, som kommer isånnafall upp på min youtube kanal. 

Vi får se vad jag gör, men är väldigt nöjd med allt :)


Efter vi hade handlat så åt vi på ett matställe som var i samma byggnad,

det var både thai och kina mat buffe <3 Det var så himla gott, i love it!


Sen åkte vi hem och packade upp det vi köpte, sedan åt vi middag. Runt kl 17.30 åkte jag till huddinge och åkte hem till Erika, hämtade Toffee. Hon ska sova här inatt och så ska jag passa henne imorgon under dagen också :)

Riktigt mysigt, träffade Sandra runt kl 20.00 och vi gick ut på en promenad, i 1 timme :)


Nu ligger jag nere i mitt rum och kollar på tv, Toffee ligger nere vid mina fötter och sover.

Ska gå ut på en snabb promenad snart, så hon får kissa innan vi går och lägger oss :) 


Vi får höras imorgon, puss och kram :*

           

Av Amanda Lindmark - 28 oktober 2015 11:37

Hej och God morgon!

Nu är jag, min pappa och mamma påväg till Nynäshamn :) Vi ska in på dollarstore och lite annat. Vi ska även äta lunch där <3

Bloggar nog när jag är hemma igen, har inget internet på min mobil :/
Puss och Kram!

[Bild]

Av Amanda Lindmark - 26 oktober 2015 22:15

Hejsan!


Igår  på kvällen tog jag det bara lungt och kollade på en ny serie. Det var Scream på Netflix, det fanns 1 säsong och 10 avsnitt. Kollade klart på den under kvällen :) Idag har jag bara varit hemma och fixat lite saker <3

Jag har kollat på Gossip Girl, städat och vilat :) På eftermiddagen har jag ätit tårta eftersom, det är min namsdag idag och så fick jag 2 trisslotter :) Nu kollar jag på Gossip Girl igen!


Hörs imorgon, godnatt :*


 

Av Amanda Lindmark - 25 oktober 2015 02:20

Hej!


Sitter och tittar på Gossip Girl just nu på Netflix. Har börjar kollat på den serien igen :)

Riktigt bra. Ska snart gå ner till mitt rum och sova <3 Godnatt!


Hörs imorgon, puss :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards