Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2015

Av Amanda Lindmark - 15 oktober 2015 07:36

Av Amanda Lindmark - 15 oktober 2015 00:30

Av Amanda Lindmark - 14 oktober 2015 21:51

Hej!

Sitter i vardagsrummet och pluggar inför ett prov imorgon :) Provet är på fåglar och fiskar, haha! Det är det vi har hållit på med ett tag nu så.

Puss :*

Av Amanda Lindmark - 14 oktober 2015 16:45

       

Av Amanda Lindmark - 13 oktober 2015 23:30

Hejsan alla!

Lovade förut att visa vad jag köpte på H&M i huddinge idag :)

Vart riktigt nöjd med båda produkterna, hoppas ni gillar sånna här inlägg <3


Köpte en magtröja från deras Divided serie för 75 kr på rean, tänkte ha den och sova i :)

Tycker det är mycket skönare att sova i en tröja/linne som är fladdrigt och som inte sitter tajt.  

Köpte även den här pemplum toppen för 100 kr på rean :) 

Tycker den är väldigt skön och snygg!


Godnatt :)

Puss & Kram! 



Av Amanda Lindmark - 13 oktober 2015 21:52

Hej!

Var hoss doktorn idag under eftermiddagen, kl 15.00 :)
Efter det mötte jag upp Erika i Huddinge, vi gick runt kollade i affärer och jag köpte 2 saker på H&M <3

Kan visa de antingen när jag kommer hem eller imorgon :) Efter det gick vi och åt middag i Huddinge, vi åt på thai/Kina matstället och jag åt Pad Thai (kyckling, nudlar, jordnötter och lite mer), riktigt gott :)

Nu sitter jag på bussen hem och lyssnar på musik! När jag kommer hem ska jag duscha och plugga lite, sedan sova :)

Puss och Kram!

Vi testade dessa fula maskerna på In & Finn :D

Av Amanda Lindmark - 12 oktober 2015 01:01

 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards