Cutierabbit

Alla inlägg under november 2015

Av Amanda Lindmark - 30 november 2015 23:00

Heeej ;) Sitter i vardagsrummet och sitter vid min data,lyssnar på musik och

redigerar några bilder till bloggen

Eftersom har några inlägg som jag vill få upp och jag är upptagen hela dagen imorgon :)


Var i farsta tidigare med pappa och köpte lite saker. Letade efter en tröja men den var slut där,

så ska in till stan och leta efter den + en vinterjacka också :) Hoppas att de finns!

Ska snart gå ner till mitt rum och försöka sova tidigt idag, ska nog kolla på ett avsnitt av Gossip Girl  :)

 Men vi hörs antingen senare eller imorgon :) Puss!


 

Av Amanda Lindmark - 30 november 2015 22:19

Hola!

När jag var i farsta så köpte pappa en julkjalender till mig från The Body Shop :)

Är så himla glad, har velat ha den här nu i 2 veckor! Äntligen är den min :)

Den kostade 800 kr och det finns 3 modeller, köpte den som var billigast.

De andra kostade över 1000 kr! Tycker verkligen det är värt det eftersom 

man får en sak om dagen, jippi :D


Så eftersom jag har köpt denna, så tänkte jag visa på bloggen varje dag vad jag fick :)

Hoppas ni tycker det är en rolig idee! Kan bli att jag tar 2 på en dag om jag missade

att blogga om produkten dagen innan

   

Är så sjukt taggad!!

Av Amanda Lindmark - 30 november 2015 08:00

Hej! Sitter på tåget nu till årstaberg och sen ska jag ta en buss till HC :)
Vi ska arbeta med hundarna idag igen, kul <3 Sen ska vi tillbaka till skolan och äta lunch och efter det ska jag till studion och plugga matte!

Efter det har vi sällskapsdjur 1 och då ska vi börja med en gruppuppgift :)

Ikväll ska jag till Farsta med pappa, ska köpa några småsaker :)

Hörs senare, puss :*

Av Amanda Lindmark - 30 november 2015 01:08

.... Inte så smart att gå och lägga sig så här sent :/ Men ska försöka sova nu, börjar kl. 8.30 Vi ska vara på hundcentret och jobba med hundarna <3 Riktigt mysigt och kul :)

Ska blogga några inlägg imorgon/idag efter skolan, hoppas att ni gillar de inläggen :D

Puss, hörs imorgon :*

Av Amanda Lindmark - 29 november 2015 18:13

Hej!

Idag har jag pyntat och städat i mitt rum :) Bytt gardiner och bäddat sängen, tagit fram jul dekorationer och dammsugit <3 Har precis ätit middag och advents fika med familjen + fika! Vi åt lussebullar, pepparkakor och glass, mums :) Toffee är här dessutom, vi ska gå ut på en promenad med henne snart <3

Bloggar senare!

Av Amanda Lindmark - 25 november 2015 19:26

Hej! Sitter nere i mitt rum och ska städa lite, ska fixa en låda som ska upp på vinden <3 Lyssnar även på musik samtidigt! Hörs, puss :*

Av Amanda Lindmark - 25 november 2015 10:44

Hej :)

Sitter och väntar på pendeltåget nu, börjar kl 11.30 :) På eftermiddagen ska vi på studiebesök till ett stall. Slutar runt kl 16.00 idag och är hemma runt 17.00 :) Ska försöka blogga något litet inlägg då, har varit i Farsta och köpt en tröja som jag kan visa er :) Hörs sen, puss :*

Av Amanda Lindmark - 22 november 2015 13:06

Hej! Är påväg till Haninge nu ska träffa Erika :) Vi ska bara umgås och prata! Höra senare, puss :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards