Cutierabbit

Alla inlägg under december 2015

Av Amanda Lindmark - 31 december 2015 20:13

Heej :) Har precis ätit middag med mamma och pappa + 2 av deras vänner! Vi har det riktigt trevligt <3

Vi åt som förätt Skagen macka, till varmrätt åt vi stekt potatis och oxfilé, med någon röd sås :) Det var riktigt gott!! Till efterrätt åt vi glass med hallon <3 Mums!

Nu ska vi bara invänta tolvslaget och kolla på fyverkirier, jag ska även smälla några fyverkirier :)

Skriver lite senare, puss :*

Av Amanda Lindmark - 30 december 2015 14:43

Hejsan! Har inte skrivit nu på 3 dagar igen, glömmer bort och blogga när jag har fullt upp :/ Men jag kom precis hem från min läkare, det gick bra :)

I måndags vaknade jag runt kl 16.00, riktigt sent. Var riktigt trött, har knappt sovit ut i helgen :/ Men åt middag och gick till bussen. Mötte Simone på bussen och vi åkte vidare till Farsta centrum :) Köpte 1 topp till nyår, ni får se den då! Sedan köpte jag 2 presenter till Erika <3 Hon kommer bli riktigt nöjd med de :)

På kvällen kollade jag bara på en serie och lite youtube :) Somnade runt kl 02.00, sent!

Igår var jag hos läkaren runt kl 12.00, det gick bra :) När jag kom hem gjorde jag inget speciellt, vilade bara och åt middag :) Runt kl 19.00 åkte pappa och jag till port 73 och köpte ett par nya träningsskor till mig, mina gamla var för små :/ Kan ladda upp bild senare på de <3

Men som sagt jag kom precis hem från min läkare, ska äta middag om ett tag :) Ska senare träffa Simone, vi ska bara umgås och hon kanske sover över får se :)

Men vi hörs, puss :*

Av Amanda Lindmark - 27 december 2015 23:25

Heej heej :)



Just ni sitter jag i vardagsrummet, i soffan och skriver detta inlägg. Ska sedan ner i mitt rum och städa och fixa lite, sedan ska jag sova :) Duschade för ungefär 30 minuter sedan :) Som ni såg i mitt tidigare inlägg så var jag på gymmet med Erika, vi körde kondition i 20 minuter, mage och lite ben :) Sedan körde vi cirkel övning, där man kör olika maskiner i en cirkel och värmer upp :) Det vart en lyckat pass!


Sedan när jag kom hem lagade jag lite pytte panna, hade knappt ätit något till middag.

Var hungrig efter gymmet så <3 Imorgon ska jag vara med Simone, vi ska dra till farsta och sedan

hem till mig troligtvis oich bara umgås :) Ska bli kul att träffa henne!


Men skrev ju några inlägg på julafton och så, men skrev inga inlägg varken fredag eller lördag :/

Men jag hade det jätte mysigt på julafton med min familj (mamma, pappa, min äldsta bror och jag), vi åt gröt till lunch, kollade Kalle Anka, åt julmiddag och öppnade presenter mot kvällen och kollade på tv :)


I fredags vart det jul nr 2, Erika och min bror Mikael kom då :) Då var det alla vi från julafton plus de 2!

Vi åt brunch/middag när de kom, blev riktigt mätt :) Sedan delade vi ut julklappar och öppnade, vi hade det riktigt mysigt och bara pratade :) Sedan stannade Erika kvar och vi umgicks resten av kvällen/natten <3 

Vi kollade film och pratade, var ut epå promenad och åt godis/chips :D


Nästa morgon åkte vi till Skärholmen för att gå på mellandagsrean, köpte 2 parfymer :) Ska ladda upp bilder på det jag har köpt, ska se om jag hittar något imorgon :) Vi gick runt och kollade i massa butiker, jag köpte även ett par silver örhängen. Mina gamla hade gått sönder, köpte de på glitter :) Sedan åt vi lunch där, vi åt kebab tallrik, så himla gott!! Sedan köpte jag 6 donuts på dunkin donuts innan vi åkte hem :D Gott!

Vi var i Skärholmen från kl 10.15-15.30, var helt slut sen när vi satt på bussen!


På bussen hem bestämmde vi att vi skulle åka förbi Erikas mamma och hälsa på hundarna och katterna, hennes mamma har 3 st kattungar som ska säljas den här veckan och ville se/träffa de innnan :) Sedan hälsade jag på fina Toffee, Polly och Dixi, saknat de så himla mycket <3 Så vi var där ett tag och bara umgicks! När vi skulle hem tog Erika med sig Dixi, vi åkte till mig och var där ett tag. Vi åt middag och gick ut en promenad med Dixi!

Sedan åkte min bror och Erika hem till sig med Dixi, jag kollade på lite youtube klipp på kvällen och gick och la mig runt kl 01.30 :) Under dagen idag har jag bara legat i soffan och sovit halvt, haha!


Vi hörs imorgon, godnatt!

Puss och Kram :*


           

Av Amanda Lindmark - 27 december 2015 18:56

Hej! Kom hit runt kl 18.00 mötte då upp Erika, ska gymma ett tag till och sen dra hem :) Ska blogga ett inlägg till er då <3 Puss och Kram!

Av Amanda Lindmark - 27 december 2015 11:21

Hej! Förlåt för uppdateringen nu under två dagar :/ Men tänkte skriva ett inlägg om de här två dagarna senare ikväll :) Ligger i soffan nu och lyssnar på musik <3 Är trött, somnade runt kl 02.30, höll igång hela dagen igår också :) Puss!

Av Amanda Lindmark - 24 december 2015 18:32

Hej, idag i lucka 24 fick jag en body sorbet, i doften fuji green tea :) Det är som en body lotion, riktigt bra att ha! Luktar dessutom gott :) Puss!

Av Amanda Lindmark - 24 december 2015 16:44

Hej! Sitter i soffan nu med min bror, vi kollar lite på tv och så :) Vi kollade precis på Kalle Anka med pappa och mamma <3 Vi ska snart äta julbord, mamma och pappa håller på att förbereda :) Ska bli så gott!

Runt kl 18.00 kommer Simone hit en snabbis, vi ska byta julklappar :) Tror hon kommer bli så nöjd med min julklapp, köpte en stor te mugg från indiska och ett grön te i smaken mango <3 Undra vad jag kommer få från henne, spännande!

Vakande idag runt kl 12.30, klädde på mig och tog ut alla hårspännen i mitt hår. Hade de i inatt för att göra en hårfrisyr :) Har på mig ett par svarta leggings och en röd trekvarts ärmad pemplum topp, till smycken så har jag örhängen och en silver klocka :) Kan ladda upp en bild på min outfit senare! Runt kl 13.00 åt vi jul lunch, alltså risgrynsgröt och macka <3

Sen sminkade jag mig från kl 14-15, blev väldigt nöjd över min sminkning! Sen kl 15.00 kollade vi Kalle Anka :)

Men vi hörs senare, puss :* Älskar er alla, hoppas ni får en bra jul :)

Av Amanda Lindmark - 24 december 2015 16:23

Hej, i gårdagens lucka fick jag en body scrub i doften fuji green tea :) Har testad den på handen bara och gillar den än så länge, den luktar riktigt gott och är skön på huden :)
Min förra skrubb tig slut här om dagen, så är glad att jag fick en ny!
Puss och kram :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards