Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 14 december 2015

SNÖ ÖVERALLT

Av Amanda Lindmark - 14 december 2015 12:44

Heej :) Sitter på pendeln till skolan nu, börjar kl 13.10 Har sällskapsdjur och efter det ska jag göra prov på reptiler :) Kommer nog gå bra, har hunnit plugga och så! Slutar runt kl 16.00, då ska jag hem och bara ta det lungt! Ska kanske åka till rusta och eurostore med pappa senare :) Har lite julklappar att köpa, hörs senare. Puss :*

Juste det har snöat, jippi :) Fast det är väldigt kallt må jag säga. Men hoppas vi får en vit jul iår :) Såg att de hade snöat igår när Erika och jag kom ut från gymmet och nu i morse :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards