Cutierabbit

Alla inlägg under december 2015

Av Amanda Lindmark - 14 december 2015 01:23

Hejsan! Idag var jag på älvsjömässan med några tjejer i min klass och vi var på hundmässan :) Det var riktigt kul, vi kollade på hundparaden och sedan kollade vi på alla raserna i deras montrar :) Vi plockade massa broshyrer om vissa hundraser <3

Jag åkte in runt klockan 11 och mötte upp tjejerna, vi kollade på en tjej k vår klass som ställde ut sig hund :) Jag åkte hem runt klockan 3. Då mötte jag upp Erika i Haninge och vi åkte till gymmet. Vi gymmade ungefär 1 timme och sedan åkte jag hem. Då åt jag middag och pluggade, även kollade på TV :)

Köpte även ett gosedjur på mässan, en sittande chow chow :) Så himla söt! Kostade 150 kr och man fick ett köpavtal till också <3 Hörs imorgon, ska sova nu. Puss :*

Av Amanda Lindmark - 13 december 2015 01:28

Hej! Erika kom hit runt kl 18.00, sen dess har vi pratat, ätit chips och varit ute på en promenad :) Jag har pluggat medans hon har ritat, men min bror hämtade henne för ungefär 30 minuter sen :( Sitter nu nere i mitt rum och pluggar, kollar på SVT play på Apple tv:n :) Men vi hörs imorgon, godnatt och puss :*

Bild från gamla stan idag :)

Av Amanda Lindmark - 12 december 2015 12:52

Hej! Öppnade lucka 12 innan jag åkte :) Jag fick en cooling foot lotion, som luktar pepparmint :) Jätte bra, min andra fot kräm tog slut härom dagen :) Antar att den har skylande effekt! Ska bli kul att testa :) Hörs senare!

Av Amanda Lindmark - 12 december 2015 12:47

Heej! Nu är mamma, pappa och jag påväg in till Gamla stan, vi ska gå på julmarknad :) Mysigt! Har med mig system kameran så tänkte ta bilder med den och ladda upp sen :)

Har inget planerat inför ikväll men jag har några läxor och prov som ska in sista veckan i skolan :) Så ska antagligen plugga inför det :)

Hörs senare, puss :*

Bild från igår i skolan :)

Av Amanda Lindmark - 12 december 2015 00:54

Hej! I lucka 11 fick jag ett balsam i samma serie som jag fick ett schampo ifrån :) Jätte bra att ha!
Bra och ha när man åker till simhallen eller gymmet :) Puss!

Av Amanda Lindmark - 11 december 2015 23:41

Hej! Sitter i vardagsrummet just nu och kollar på en film på Viaplay :)
Har sett den förut, riktigt bra film <3 Rekommenderar den starkt!
Godnatt, puss :*

Av Amanda Lindmark - 11 december 2015 21:23

Hej! Kom precis hem, det gick bra hoss tandläkaren :) De fixade det på 2 minuter, vilket är väldigt skönt att det är fixat! Ska kolla lite saker på datan nu och sen ska jag kolla på en film och äta lite chips <3 Hörs!

Av Amanda Lindmark - 11 december 2015 20:36

Hej! Sitter inne i stan med pappa nu, vi sitter på akut tandläkaren :( Min tandställning lossnade, riktigt jobbigt. Kan inte tugga så måste limma fast den igen :( Efter det ska vi hem igen!
Hörs, puss :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards