Cutierabbit

Alla inlägg under januari 2016

Av Amanda Lindmark - 31 januari 2016 19:32

Heej :)

Just nu ligger jag i soffan och kollar på lite youtube videos, ska snart gå ner till mitt rum och städa lite. Idag har jag bara varit hemma och umgåtts med Simone <3 Vi har spelat Playstation nästan hela dagen, vi spelade COD 2 :) Vi vakande runt kl 12.00, så vi sov ganska sent idag!! Sedan lagade vi köttbullar och makaroner till lunch, mums :)

Simone kom till mig igår runt kl 22.45, innan dess var jag med Sandra från kl 17.00-22.30 :) Har haft det väldigt mysigt med båda, Sandra och jag kollade film, pratade och möblerade om lite i hennes rum :) Simone och jag gjorde en fruktsallad igår och det var väldigt gott <3 Sedan kollade vi film och somnade runt kl 02.00

Under hela dagen igår så var jag bara hemma och kollade på serie/film :)
Men vi hörs imorgon, puss :*
Godnatt!

Av Amanda Lindmark - 29 januari 2016 22:14

Kezo och Gösta :)

Av Amanda Lindmark - 29 januari 2016 12:58

Hej! Är påväg tillbaka till hunddagiset nu, har haft lunch nu i en timme :) åt en mikro pizza och drack mjölk till! Nu ska vi mata hundarna och sedan ut på en eftermiddagspromenad <3

Ska gå med 2 st Golden retriver, Sixten och Charlie som jag gick med på förmiddagen :) Det var väldigt kul och de var jätte duktiga! Vi var i en rast hage på förmiddagen och alla hundar fick springa löst, det tyckte de var jätte kul <3 Men slutar runt kl 16.00, vi hörs då! Puss :*

Av Amanda Lindmark - 28 januari 2016 20:33

Hej! Bakade chokladbollar tidigare idag, de vart så goda <3 Mums!

Av Amanda Lindmark - 28 januari 2016 13:44

Hejsan :) Sitter nu i vardagsrummet och kollar på Antonias nya video!
Ååh! Hon ät så himla snygg <3

Vakande runt kl 08.00 idag och ringde min praktik plats och sa att jag hade ont i magen när jag vaknade :/ Det är bättre nu, men har fortfarande lite ont! Åt tonfisksallad till lunch, älskar :) Ska kolla på någon film nu på Netflix eller min serie får se <3

Igår efter jag var hoss min läkare åkte jag till Farsta centrum och mötte upp min pappa :) Köpte 2 plagg på H&M, en basic T-shirt och en svart kofta!
Kan ladda upp en bild senare <3 När jag kom hem duschade jag och kollade film/youtube! Hörs, puss :*

Av Amanda Lindmark - 27 januari 2016 07:32

Hej, vakande för 20 minuter sedan :/ Är ganska trött och har ont i mina ben av allt gående, haha :(

Börjar kl 08.00 idag för vår lärare som sköter praktiken kommer förbi och ska hälsa på och kolla! Senare vid kl 17.00 ska jag till läkaren, sedan hem och vila ut under natten/kvällen <3

Hörs, puss och kram :*

Av Amanda Lindmark - 26 januari 2016 20:20

Hejsan :) Nu sitter jag i soffan och kollar på Mikaels (pojkendrömmer) nya video på youtube! Ska kolla några klipp och sedan kolla på någon film på Netflix :) Var på praktiken idag också från kl 09.00-16.30 <3 Det var en riktigt rolig och skön dag!

Var med en kompis nu under kvällen, vi umgicks bara och pratade :) Kul att träffa henne, länge sedan sist!
Godnatt, puss :*

Av Amanda Lindmark - 26 januari 2016 12:09

Hej!

Sitter på bussen hem nu, har lunch i en timme nu :) Ska tillbaka senare vid kl 13.00 Efter praktiken runt kl 16.00 ska jag träffa Jennifer och vi ska bara umgås <3

Nu på förmiddagen har jag städat på hunddagiset och gått en promenad på 30 min med 3 st hundar :O Väldigy svårt i början men funkade bra efter ett kort tag, det var kul <3

Men vi hörs lite senare, puss :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards