Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 13 februari 2016

MELODIFESTIVALEN, KOMPISAR, SKOLA OCH MASSA ANNAT

Av Amanda Lindmark - 13 februari 2016 20:49

Hejsan, det var ett tag sen jag var aktiv här, förlåt! Har varit upptagen och bara tagit en kort paus från bloggen, men är tillbaka nu :) Bloggade senast förra fredagen, så förra helgen var jag bara hemma och tog det lugnt <3 Var med Erika nästan hela helgen, vi möttes upp efter min praktik på fredagen och sedan åkte vi hem till mig och underkvällen myste vi, pratade, åt chips/godis och kollade på film :) På lördag var det nästan samma, vi målade i våra målarböcker och kollade film <3 Runt kl 18.00, åkte vi till Erikas mamma och hämtade Dixi och Toffee, myyys!! Under kvällen och på söndag var vi med hundarna och vi var ute och gick promenader med de :) Vi hade det verkligen roligt!

I måndags var jag ledig från skolan, så var hemma och låg i soffan. Gick ut på en snabb promenad med mamma :) På eftermiddagen var jag i Farsta med pappa och köpte en svart T-shirt med spets, den var så fin <3 På tisdag hade jag en 4 timmar lektion på hundcentret på eftermiddagen, vi pratade om hårda/mjuka metoder och var ute på en promenad :) På kvällen mötte jag upp Erika och vi drog till gymmet, vi körde ett pass på 1 h! På torsdag var jag hemma, hade ont i magen så låg i sängen och tittade på film <3

På fredag hade jag skola till kl 13.00 efter lunch, åkte hem och tog det lugnt och packade min väska för skulle hem till en tjej i min klass med alla andra tjejer :) Vi umgicks och hade en riktigt mysig kväll, som vi måste göra om <3 Vi pratade, skrattade, körde massa lekar (ex, sanning/konsekvens) och lyssnade på musik under hela kvällen! Hörde nog Zayn Maliks nya låt "PILLOWTALK" typ 12 ggr, haha :) Vi åt pizza till middag, mums, jag köpte en kebabpizza <3 Vi var nog uppe till runt kl 02.00

Åkte hem runt kl 07.30 på morgonen där efter. För tjejen vi var hoss skulle iväg tidigt, så vi åkte hem tidigt :) Kom hem runt kl 08.00, tog en äggmackorna och låg och tittade youtube klipp <3 Sedan åt jag lunch och gick ner till mitt rum och spelade ps3 "The Sims 3" :) Sedan kom Simone över hit runt kl 15.30, vi spelade "The Sims 3" och sedan bytte vi till "Little Big Planet 3", det var riktigt kul <3 Nu har jag satt i hårfärg och tittar på Melodifestivalen med mamma, hoppas färgen blir bra annars blir det jobbigt! Lägger upp en bild om jag får till någon bra :)

Godnatt, puss och kram :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards