Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 15 februari 2016

BARNKALAS, SKOLA OCH HUNDCENTRET

Av Amanda Lindmark - 15 februari 2016 13:26

Hej hej! Nu sitter jag på bussen hem från Farsta centrum, åkte dit efter skolan :) Köpte 3 par trosor från Kappahl och ett ögonfranslim från duo (tror jag), köpte det på kicks för 99 kr <3 Ska bli kul att testa!!

När jag kommer hem ska jag äta lunch och titta lite på youtube. Ska kanske plugga lite senare, Simone kommer även över runt kl 17.30 :) Vi ska bara umgås och spela ps3 <3

Men idag hade jag bara en lektion på HC, från kl 08.30-11.30 <3 Det var en bra lektion, vi pratade friskvård och rehab, sedan gick vi ut på en kort promenad :) Jag hade Flit som är en labrador, så söt och mysig! Vi körde först massage i 1 timme och sedan massa blandade övningar ex. slalom, krypa under, hjärngympa och m.m :) Det var en rolig lektion, tycker alltid det är kul när vi får arbeta med hundarna :)

I går, i söndags var jag på barnkalas hos släcktes hos mammas sida, fet var en kille som fyllde 8 år :) Det var kul att träffa alla som jag inte sett på ett tag, så vi åt kakor, bullar och tårta! Sedan öppnade han presenter och så, vi kom dit runt kl 14.15 och åkte hem vid ungefär kl 16.00 <3 På kvällen åt jag köttbullar och stuvade makaroner, så gott! Sedan kollade jag film och tog det lugnt :) Mamma gav mig en plast ros med en choklad knopp så fin, haha :D

Hörs, puss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards