Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 25 februari 2016

PLUGG PLUGG OCH MASSA MER PLUGG

Av Amanda Lindmark - 25 februari 2016 16:51

Hejsan :) Nu sitter jag i köket och pluggar på min naturbruks uppgift som ska in imorgon, är snart klar med den. Skönt!  Erika kommer hit om ungefär 10 minuter, vi ska bara umgås och prata :) Vi ska äta ärtsoppa och våfflor med grädde + sylt :) Mums! 


Igårkväll glömde jag att blogga, förlåt för det :( Men som sagt mötte upp Erika efter hon hade slutat jobbet. Vi gick runt och kollade i huddinge centrum och sedan åkte vi hem till hennes mamma och hälsade på hundarna. Sedan hämtade hon lite saker där och vi drog hem till mig :) Vi satt och pratade och vi pysslade lite, ritade lite i våra målarböcker :) Mysigt var det. Sedan åkte hon hem runt kl 10.30 :/ På kvällen kollade jag på tv och somnade runt kl 01.00 :) Glömde ställa alarm igår dock och vakande runt kl 12.30, missade mi lektion på morgonen. Segt! Så har bara avrit hemma idag, pluggat och varit ute på en promenad med min mamma runt kl 14.00 :)


Men vi hörs antingen senare eller imorgon, puss :*

 

Här får ni en bild på mig från Februari 2015 :) Kram!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards