Cutierabbit

Alla inlägg under mars 2016

Av Amanda Lindmark - 30 mars 2016 14:16

Heej! Nu ligger jag i soffan med Simone och vi kollar på film, "2012" :) Vi åt lunch för typ 1 timme sen, köttbullar och makaroner. Mums :) Hon sov över inatt, kul kul! Vi träffades igår runt kl 16.00, vi spelade ps3 och sedan gick vi hem till henne :) Vi åt middag där, gott!

Sedan åt vi chips och glass med hallon, medans vi spelade spökjakt ett sällskapsspel och även skänka skepp <3 Sedan gick vi hem till mig igen och då färgade vi mitt hår och spelade monopol :) Sedan somnade vi runt kl 03.30, trött!

Var även i Farsta på förmiddagen igår med Sandra, vi åt lunch och shoppade lite <3 I helgen passade jag hundar och i måndags tog jag det lugnt, puss och kram :*

Av Amanda Lindmark - 26 mars 2016 18:15

Heej!

Nu ligger jag i soffan och kollar på lite youtube videos :) Vi kom hem för ungefär en timme sedan! Idag vakande vi runt kl 10.00, vi åt frukost och fixade oss :) Sedan åkte vi hem till mig vid kl 13.20, åt påsklunch :) Ägg, prinskorv, köttbullar, potatis, sill och m.m Gott :D Sedan tig jag en snabb dusch innan vi drog tillbaka till hundarna :)

Nu tänkte vi laga middag och sedan ta en promenad med hundarna <3 Sedan blir det bio vid kl 21.15, vi ska se deadpool en action/komedi :)
Vi hörs antingen senare eller imorgon, puss och kram :*

Fick ett påskägg av Erikas mamma :) Som tack för att jag hjälper med hundarna <3 Fick även ett av mamma igår :)

Av Amanda Lindmark - 25 mars 2016 18:58

Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på en film med Erika :) Vi åt precis middag, tonfisksallad med majonnäs! Så gott, mums :D

Erika kom runt kl 16.00, sen dess har vi tagit det lungt och bara umgåtts <3 Vi ska snart åka till Coop och handla lite gott och blandat :)) Men vi hörs senare eller ikväll, puss :*

Av Amanda Lindmark - 25 mars 2016 11:34

Heej!
Vakande runt kl 10.00, sedan har jag ätit små amerikanska pannkakor, mums <3 Pakade det sista idag och är påväg till Erikas mamma :) Ska passa de 3 hundarna, myyys <3 Erika kommer dit sen runt kl 16-17 :) Då ska vi umgås och typ titta på film, så ska passa de själv nu under dagen :)

Imorgon ska vi båda hem och äta påsklunch med min familj :) Sedan på kvällen blir det troligts vis bio :D
Vi hörs lite senare, puss :*

Av Amanda Lindmark - 25 mars 2016 01:27

Hejsan, nu ligger jag i sängen och kollar på youtube videos :) Idag var jag i skolan, hade 2 lektioner + lunch :) Slutade kl 14.15, skönt med looov!

Efter skolan åkte jag förbi Farsta centrum och köpte ett par leggings och en kjol på Lindex <3 Under eftermiddagen åt jag middag och duschade. Simone kom hit runt kl 20.00, vi pratade och spelade ps3 :D Mysigt! Men ska försöka sova nu, så vi får höras imorgon, puss :*

Av Amanda Lindmark - 24 mars 2016 09:25

Heej! Står och väntar på tvärbanan nu till skolan, börjar kl 9.45 :) Vi ska ha naturbruk i en timme och sedan lunch. Efter skolan som jag skrev igår ska jag träffa Simone, Myys <3
Vi hörs senare, puss :*

Här får ni en bild på mina nya skor :)

Av Amanda Lindmark - 24 mars 2016 01:23

Hej hej, nu ligger jag i sängen och ska sova :) Imorgon börjar jag kl 9.45, så inte så tidigt, skönt! Slutar kanske kl 10.45 eller vid kl 14.30, beroende på om vi har våran sista lektion eller inte <3 Vi får se!!

Imorgon efter skolan ska jag träffa Simone och umgås med henne, mys :* Vi kommer vara under kvällen och kolla film och bara prata <3 Men ska försöka blogga imorgon, puss :*

Av Amanda Lindmark - 23 mars 2016 11:25

Heej! Nu sitter jag på pendeln påväg in till söder, ska till min läkare :) Sedan vidare till skolan <3 Har bara en lektion så slutar kl 15.20 :)

Försov mig imorse, dumma jag. Hade ställt alarm kl 06.30, men stängde av det och somnade om :/ Så missade min lektion imorse :( Men men!

Efter skolan ska jag möta upp Erika i haninge, vi tänkte vara kolla i affärer och kanske äta middag <3 Vi hörs senare, puss :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards