Cutierabbit

Alla inlägg under april 2016

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag slutade och åt middag när jag kom hem :) Vi åt potatis och köttgryta, så gott <3

Sedan fixade jag mitt nattuksbord, jag målade det vitt igår eftermiddag :) Så jag satte på ett kontaktpapper på ovansidan med marmor mönster <3 Tycker det vart riktigt bra, nöjd tjej! Ska kolla klart på mitt avsnitt av serien och sedan ska jag plugga lite :) Så vi hörs senare eller imorgon, puss!

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastnade över allt! Men men, laddar upp en bättre bild när det är klart <3

Idag var jag och handlade på Willys med mamma och pappa :) Sedan har jag kollat på youtube och bara tagit det lungt :) Vi grillade till middag, det var så himla gott. Vi åt potatis sallad, kött och bacon+ost sallad <3 Love it! Imorgon börjar jag skolan kl 12.30 och ska vara på HC, super kul att vara med hundarna :) Men vi hörs imorgon om jag kommer ihåg, godnatt och puss :*

En av våra kattungar :) Har kanske inte sagt det men vår hona Doriz. Har fått 3 kattungar för ungefär 3 veckor :)
De är så söta, myyys <3 Här under är en bild på alla tre :) Kram!

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54

Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott <3 Sen har jag tittat på youtube videos och nu en film, år även precis lunch! Soppa med bröd :) Vet inte exakt avd jag ska göra idag, ska kanske träffa en kompis <3 Får se! Men vi hörs senare, puss :*

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08

Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos <3 Ska snart ta fram lite chips/godis och sätta på någon film :) Vet inte vilken än, men hittar nog någon bra :) Så vi hörs imorgon, godnatt och puss :*

P.S Bloggar om idag, fredag 15/04-16. Gör det imorgon för idag har varit en rolig dag :)

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55

Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen <3 Somnade ganska sent igår, kollade film innan jag la mig :)

Men idag har jag haft skola och då hade jag 3 lektioner och det gick bra! Vi hade brand övning, vi fick släcka en liten eld med brandsläckare och en docka med en filt :) Det fick bra!
Ska duscha nu, kommer nog inte blogga mer idag. Då jag ska plugga och kolla film, så godnatt. Puss :*

Bild från härom dagen <3

Av Amanda Lindmark - 13 april 2016 14:51

Älskar twister, favoriten <3
Är påväg till min läkare nu, har tid vid kl 15.00 :) Efter det ska jag hem, så vi hörs då, puss :*

Av Amanda Lindmark - 12 april 2016 22:47

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på youtube videos <3 Erika åkte hem vid klockan tio, sedan gick jag och duschade, så skönt :) Men ska snart gå ner och sova, vi hörs imorgon, godnatt och puss :*

Av Amanda Lindmark - 12 april 2016 19:30

Heej! Idag fick jag hem mina 2 nya solglasögon som jag hade beställt från Ebay :)

De kostade 37 kr/st, älskar de! Så fiina :D Nu sitter jag i min säng och bloggar. Erika är påväg hit nu, 

vi tänkte bara umgås och ta en promenad <3 Så vi hörs senare eller imorgon, puss :*

       

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards