Cutierabbit

Alla inlägg under april 2016

Av Amanda Lindmark - 2 april 2016 11:57

Heej! Nu sitter jag i bilen mot Nynäshamn med mamma och pappa <3 Vi ska till dollar store, ska bli så kul :) Man hittar alltid mycket roligt där :) Lägger upp lite bilder sen på vad jag köpte om jag hittar något, haha :D Vakande runt kl 10.30 idag och så åt vi korv med bröd till lunch :)

Men vi får höras lite senare om jag kommer ihåg haha, puss :*

Av Amanda Lindmark - 1 april 2016 21:08

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på youtube videos :) Var och handlade med mamma och pappa nu under eftermiddagen, vi kom hem vid kl 20.00 ungefär <3 Vi var på Ica maxi, Rusta, Bauhaus och Jysk! Hittade inget på Jysk dock :(

Köpte lite godis, chips och blandade saker :) Köpa 2 rengöringskrämer från neutrogena på Ica maxi och en peel of ansiktsmask från rusta :D Men vi hörs senare eller imorgon, puss :*

Av Amanda Lindmark - 1 april 2016 16:49

Heej! Idag var jag hos min läkare vid kl 12.00 :) Efter det åkte jag in till stan och gick på både H&M och Åhlens city vid Sergels torg :D Hittade en jätte fin topp på H&M, men den fanns inte i min storlek, ledsen :( Sedan gick jag in på Åhlens för att köpa ett par solglasögon, som jag hade sett på instagram :) De är så fiina, älskar de!!! De är genomskinliga med grå lins, de kostade 149 kr :) Så nöjd!


Men nu ska jag åka till Ica maxi och jysk med pappa, vi hörs senare eller imorgon.

Puss och kram :*


         

Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards