Cutierabbit

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda Lindmark - 4 januari 2013 15:06

Idag vakande jag kl 14.15 var as trött. För igår var jag i fartsa med min faster, jag fick handla för 800 kr :D Köpte massa saker. Lägger up foton när jag orkar. Men sen åt vi middag och hade as kul. Sen åkte vi hemifrån kl 14.00 och vi kom hem kl 20.30, vi gick i 6 timmar. Men under två veckor har jag barat suttit framför datan och kollat på Pretty Little Liars :3 Ska kolla på några avsnitt idag och några filmer. Men bloggar ikväll kaske :) Puss Amanda <3   Min faster <3

Av Amanda Lindmark - 1 januari 2013 16:58

Här får ni 2 bilder med några bilder från 2012 (blandade) <3 Ska fixa en video med bilder också :) Ni får den under veckan!! Puss Amanda


            

Av Amanda Lindmark - 1 januari 2013 14:00


Gott Nytt År :D



Hej alla underbara. Idag vakande jag kl 13.00 :) Igår var jag hoss mina föreldrars kompisar. Vi åt middag och fikade. As mysigt! Vi åt potatis gratäng och kyckling.Sen till efterätt panakotta med hallon och glass <3 Det var as gott <3 Sen senare på kvällen åt vi lite godis och chips. Vi satt framme vid tv och kollade på olika preogram <3

Sen vid 00.00, gick jag ut och smällde raketer <3 As kul :) Men hade ni det bra igår?


Jag hade det as bra :D Tog inga bilder sorry bara 3 :( Men här kommer de, puss Amanda :3


     


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards