Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2014

Av Amanda Lindmark - 31 juli 2014 23:45

Idag var jag i farsta med Helin och Rima :) Vi gick runt i affärer och sen åt vi middag tillsammans :* Vi åt kyckling sallad, sen köpte jag lite saker så spelade in en haul till er ska redigera den imorgon <3 Men ska sova nu, puss :*

Av Amanda Lindmark - 31 juli 2014 23:41

Gossip Girl, är värdens bästa serie :* Åååh! Såg precis klart sista avsnittet av serien och gråter floder typ Rekomenderar serien så mycket, Chuck and Blair värdens finsate par :) Kommer se om hela serien typ 50 gånger till <3

        

Bästa <3<3

Av Amanda Lindmark - 30 juli 2014 22:19

Har precis färgat topparna rosa nu :)

Av Amanda Lindmark - 30 juli 2014 13:00

Filmade massa random videos i hargshamn och gålö, så tänkte göra en video med alla videoklippen tillsammasn och lägga ut på youtube <3 Ska göra en likadan video till gotland också <3 Ska kanske göra en packningsvideo till gotlandom jag hinner :) Sen ska jag fixa One direction konsert del 2 också :) puss


Ska vara med filippa om ett tag också och sen ikväll ska jag sova över hos bästis festis <3 haha


Av Amanda Lindmark - 30 juli 2014 01:20

Har inte träffat Helin på 1 och en halv måndag, hade verkligen saknat henne :)
Vi hade en riktigt rolig dag <3 Vi åkte in till stan vid kl 14.20, vi gick runt till många affärer och kollade. Jag köpte 1 armband (kompisarmband med Helin) och sen 1 halsband :3 Sen åt vi i kungshallen (tror jag det hette) ? Men sen på kvällen gick vi hem till Helin och satt utanför hennes hus och prata och åt godis :) Mysigt! Puss

Av Amanda Lindmark - 27 juli 2014 19:05

Heej!

Det var riktigt dåligt internet på campingen. Men sen kom jag hem igår mitt på dagen. Sen under dagen kollade jag på min serie, Pretty Little Liars det är bästa serien och Gossip Girl :) Men sen igår natt kl typ 2.00 kollade jag på en ny film som har kommit ut "Endless Love" det var en rikitgt bra film och jag rekomenderar den stort. Sen  idag var jag i farsta och shoppade lite underkläder och 3 plagg, kanske gör en haul vet ej <3 Men nu på eftermiddagen kollade jag på "Divergent" med Theo James och Ansel Elgort, han är så himla snygg så jag typ dog :/ Men filmen rekomenderar jag stort och det är typ min nya favorit film nu :* Men ska kolla på några avsnitt av GG nu, puss <3


Theo James och Shailene Woodley :*

Så söta...

Av Amanda Lindmark - 24 juli 2014 14:55

                 

Tog bilderna i hargshamn, hoppas ni gillar de :) <3

Av Amanda Lindmark - 24 juli 2014 14:48

Hej!

Vi åkte hem för pappa skulle till doktorn i stan, men sen ikväll ska vi tillbaka till campingen på gålö <3 Men bloggar lite snabbt nu, det är så dåligt internet där :/ Men ni får en bild från igår när pappa och jag gick runt och tog bilder :)

Kommer kanske göra en semester - follow me around klipp till min youtube kanal får vi om det blir en bra video av klippen jag har filmat från hargshamn och gålö :)

Men puss :*

 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards