Cutierabbit

Alla inlägg under februari 2014

Av Amanda Lindmark - 28 februari 2014 20:02

Jag älskar dig. Hoppas du läser detta <3

Du är den bästa vännen man kan önska. Är så himla glad att jag har lärt känna dig och att vi har blivit riktigt tajta.

Jag  och du har skapat roliga och glada minnen tillsammans.  Jag hoppas vi kommer vara kompisar i många år till. Skulle inte vilja förlora dig. Det bästa med dig är att vi kan prata om allting hur länge som helst.

Plus att du är en sån härlig och rolig person.

 
Du är nog den bästa vännen man kan ha, vi har bråkat mycket men det löser sig alltid. Jag vet att jag alltid har dig vid min sida. Kan lita på dig till 110 %, eller mer hahaha :* Kommer aldrig kunna förklarna hur mycket du betyder och allt sånt. Ibland kan jag vara sur och arg på dig men så är systrar med varandra. Eftersom du är nästan inte som min bästavän du är som en syster för mig.. Från en annan mamma :)
 
Vrf jag skriver denna text, vet jag inte hade bara lust. Men du betyder så mycket för mig Helin, puss :*
       
xoxo Amanda
Av Amanda Lindmark - 28 februari 2014 19:05

Hejsan svejsan bloggen!

Idag har jag bara varit hemma, jag vakande kl 15.00 för sov kl 03.00 :)

Igår var jag hemma hos Helin från kl 18.00 till kl 01.30 ungefär, vi tog lite kort och satt och pratade i timmar <3

Men ikväll har ju Avicii konsert vid globen och jag sitter hemma och är ledsen. Vill också gå på hans konsert.

Men har jag inga pengar eller biljetter, båda mina bröder ska dit :( Sad moment!


Men aja, bloggar imorgon om jag orkar :*

XoXo Amanda

      

Av Amanda Lindmark - 26 februari 2014 22:14

Av Amanda Lindmark - 26 februari 2014 21:55

Hej :)

Har ni sportlov just nu? Det har jag iallafall <3 Det är så skönt. Men vad gör ni da?

Jag kollade precis klart på en film och snart ska jag kolla på en till tror jag :D

Men idag var jag med Eda :) Hon kom hit och vi kollade på "familjetrippen" och

sen tog vi massa kort och pratde. Vi hade roligt <3 Imorgon ska jag äta lunch med pappa.

Någon pannkaks buffé. Senpå kvällen ska jag vara med Helin. Men hoppas ni mår bra <3

Förlåt för den dåliga updateringen. Men har bara inte orkat logga in på bloggen och skriva.

HAHAHA FÖRLÅT!

XoXo Amanda :*

        

Av Amanda Lindmark - 23 februari 2014 23:05

Hej.

Jag mår bra idag. Vad gör ni da?

Idag åkte jag in till söder och gick på bio med en kompis. Det var riktigt roligt. Sen åt vi middag på taco bar :) Men vi såg "frozen", disney film. Rekomenderar riktigt bra <3 Men vi hade jätte kul :)) Ska tona mitt hår imorgon kanske också. Ska kanske ta före och efter bild. Så kommer lägga ut bild på bloggen. Ska kolla på en film nu och sen sova. puss :*

     


Doriz och jag :*

Av Amanda Lindmark - 19 februari 2014 15:01

HEJSAN!

Nu ska jag se på det nya avsnittet av "Teen wolf". Förlåt att jag inte bloggade i tisdags, men hade ingen ork är sjuk.

Så har varit hemma från skolan idag och i tisdag. Men vet inte om  jag ska gå imorgon :( Men bloggar när jag mår bättre <3

XoXo Amanda

Av Amanda Lindmark - 17 februari 2014 20:08

HEJ BLOGGEN!

Är as trött just nu, håller nästan på att somna :(

Men ska försöka blogga imorgon har så mycket läxor, vi får se <3

 


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards