Cutierabbit

Alla inlägg under februari 2011

Av Amanda Lindmark - 28 februari 2011 18:16

hejsan

var imorsei småland men är hema nu

var hemma hossmin kompis faster(lenita) kompisen heter llinnea<3

vi åkte buss själva i 3timmar

vi kollade på ifilm och åt chips,bulla,läsk och godis

och när vi var hoss henne fastr hadde vi jätte lulvi var med hennes hunda,kaniner och hennes söta kattunge<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

men ska kollapåfilmnu hej dåmed min pappa

Av Amanda Lindmark - 23 februari 2011 20:12

hejsan

var i skolan i dag

menorkar inte skriva något mer hej då<<3

Av Amanda Lindmark - 22 februari 2011 20:10

men hejssan bloggen

har haft det ganska tråkigt i dag ,men gjorde en tavla till min bror på syslöjden

men är inte på så mycket humör för att blogga men

 min frökenhar köpt en hund som heter ture

och ni vet vell vad pets är för tidning jag hadde skickat in en bild på min kanin(cutie<3)och den bilden och tex till kom med i tidningen

det är väldigt svårt att komma med i tidningen

kommer bilder

  eller hur är det söta? vad tycker du?   i texten står det:


HEJA KALLE!

min kanin heter kalle,han är värdens bästa kanin som finns.

och kalle är en lejonhuvad hermelin,den rasen är lite ovanlig.

och han är 1 år gammal

och jag vill hylla honom för att han är en bra kanin

hälsningar amanda<3

och föresten jag älskar värkligen eran tidning!

så här ser tidningen ut

men hej då bloggen  

Av Amanda Lindmark - 20 februari 2011 18:59

hejsan

har haft det tråkigt i veckan

men ska typ kolla på solsidan om en timme

var i huddingehallen med min kompis som heter jennifer

men hejsan hoppsan bloggen



hej då

    (SÖT<3)


Av Amanda Lindmark - 15 februari 2011 20:49

hejsan  

hadde slöjd i dag  sydde en liten hållare till min pappas ipod

när jag kom hem så typ satte jag mig vid datan och nu kollar jag på´en film

med min mamma  

men kl 21,30 så ska jag kolla på (thats so raven)


    CHELSEA

  RAVEN


men hej då bloggen

god  natt och sov gott alla mina läsare  

Av Amanda Lindmark - 14 februari 2011 19:55

hejsan hoppsan alla hjärtans dag<3

hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag i dag

för det har jag haftf!  


                 


men hoppas ni gillade bilderna de kommer från www.google.se


hej då bloggen

puzz puzz<3




Av Amanda Lindmark - 12 februari 2011 19:51

hejsan hoppsan  

min kompis simone sov över hoss mig i natt

vi sov i min brors säng  

men vi var ute och byggde ett jätte stort slott i snön på min gård

men kommer bilder sen( i morgon )

men hej då


Av Amanda Lindmark - 10 februari 2011 22:51

 HEJSAN HOPPSAN

hadde musiki skolan i dag och vi sjöng stand by me<3

                 


men sen hade vi bild på sista lektionen

och jag stannade kvar i skolan för att skriva klart ett kapitel från min öde ö

men ska snart sova nu hej då bloggen  

simone min kompis ska typ sova över hoss mig i morgon hoppas vi har kul i fall hon kan      


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards