Cutierabbit

Alla inlägg under december 2014

Av Amanda Lindmark - 31 december 2014 21:44

Riktigt gott var det, oxfilé och potatis :)
Sen åt vi chokladmousse och pratat :)
Har smält lite raketer och just nu kollar jag film <3

Av Amanda Lindmark - 31 december 2014 15:27

Skulle bara säga Gott Nytt År till alla er :)
Bloggar senare :) Puss <3

Av Amanda Lindmark - 31 december 2014 02:48

Av Amanda Lindmark - 30 december 2014 23:16

Av Amanda Lindmark - 29 december 2014 23:35

Heej!

Hur mår ni? Jag mår bra, duschade precis :)

Idag har jag varit med Marie hela dagen, kom hem tillhenne kl 13.30 och kom hem kl 22.00 <3

Vi har haftdet jätte roligt idag, vi har lagat mat och kollat film :)

Sen har vi haft lite spa timme typ haha ;) Vi hade ansiktsmask och målade naglarna :)

Riktigt kul och mysigt, vad har ni gjort idag? <3


Men igår var jag i stan med bästa Filippa i hela 5 timmar, haha ;) Vi var på bio och åt middag

i hungshallen :* Vi åt kina mat efter bion, vi såg Hunger Games 2 Del 1 :*

Så himmla bra, längtar sjukt mycket till del 2 nu. Kan inte vänta!


I fredags sov jag över hoss Erika, riktigt mysigt och på lördagen var jag bara hemma :)


Men här får ni några bilder <3

Puss :*

                

   

Massa ego pics, haha ;)


Av Amanda Lindmark - 26 december 2014 14:21

Heej!

Var precis i farsta med pappa och min bror och kollade på mellandagsrean :)

Fick hem 6 produkter från rean :) Köpte 4 saker från kicks och 2 från H&M ;)

Köpte 3 parfymer från kicks och en ombre hårfärg <3 H&M köpte jag en poncho 

oxh en liten pallett med ögonskuggor :) Ska antingen filma eller ta kort på allt

jag gick i julklappa får se :) Men ni får bild på pnchon och sminket imorgon för

min kamera dog precis när jag skulle ta kort på det :/ Men men :*

Men här får ni bilder på vad jag köpte på kicks :)


Alla parfymer koostade 153 kr efter rean :) De kostade 305 kr först och nu 153 kr st :)

Riktigt bra köp :) Sen köpte jag en ombre färg för 70 kr istället för 139 kr :)

Sen köpte jag också 3 smycken från ur&penn tillen kompis, så kan inte lägga ut bild :( 

Puss :* <3


                  

Riktigt nöjd över sakerna :) 

Av Amanda Lindmark - 25 december 2014 19:50

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards