Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2013

Av Amanda Lindmark - 31 oktober 2013 11:38

Hej

Nu tänkte jag tipsa er om apple tv, vi köpte vårat på Elgiganten. Det kostar 890kr, jag älskar verkligen den hära produkten. Om man ha ps3, ipad, iphone, wii, xbox och m.m kan man änvända den. Jag tycker det är as bra. Jag kollar på en film te.x på ipaden, sen kan jag bara starta apple-tv och koppla up till tv. Sen visas filmen på tv istället. Det finns netflex på apple tvn man kan kolla bilder. Jag som verkligen älskar film och tv serier, funkar det hära jätte bra <3 Stort tips till alla mina läsare :)


Här får ni länken till apple tv på elgiganten: 

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/streaming-och-mediaspelare/APTVMD199SF/apple-tv-mediaspelare


   Bilden är min, redigerat och tagit bilderna själv.

Sno den inte.


XoXo Amanda

Av Amanda Lindmark - 31 oktober 2013 11:18

Men loggade inte igår efetrsom vaknade kl 11.00 se kom pappa och hämtade mig. Vi åt lunch på nått ställe som hadde kina mat typ. Det var ganska gottt, man fick lyckokakor. Sen åkte vi till farsta, för skulle träffa en läkare.


Det gick bra!

Sen gick jag in på Clas Ohlson, Åhlens och Game :) Sen skjusade pappa hem mig. Sen satt jag bara hemma och kollade lite på ipaden. Kom hem vid kl 15.00 typ. Sen åt vi middag kl 16.30, sen åkte vi till skärholmens centrum för jag ville in på TGR <3

Sen när vi åkte hem svängde pappa in till en godis butik med 1000 sorter. Bokstavligen 1000 sorter. Aja köpten godis påse och nån slags ONE DIRECTON godis ;) Men kommr blogga om en sak vi köpte för några dagar sen och tipsa om den ;)


Xoxo Amanda


   Sorry, orkade inte redigera den hära bilden. Laddade up den via ipaden ;)

Av Amanda Lindmark - 30 oktober 2013 21:35

Har värsta huvudvärken, ska sova snart :/ Sorry, för att jag inte har skrivit något. Men kommer förklara vrf imorgon, när jag bloggar. Kommer ladda up en video också på bloggen, får se när jag får tid till det.

XoXo Amanda

Av Amanda Lindmark - 29 oktober 2013 15:51

Hejsan, förlåt för att jag inte bloggade igår. Men gölmde bort det totalt. Iallafall jag åt köttgryta till middag, sen gjorde jag mina övningar (benet) efter det duschade jag och sen la jag mig vid kl 23.00 :) Idag vakande jag kl 10.00 och jag åt köttbullar och potatis till lunch. Sen kom Jenna hit och vi kollade film till kl 13.30 som hette "The Lucky One"<3 As bra film, rekomederar!


Sen skulle jag åka till farsta ed en kompis, men det vart inte så. För jag mår skit, jag har ont i magen och det känns som att jag ska spy.

Men ska kanske åka med henne i helgen. Men ska försöka blogga ett inlägg till iallalfall, puss


Av Amanda Lindmark - 28 oktober 2013 12:07

Nu har jag ändrat headern. Förut var det svart/vit men nu har den färg, på bilderna då <3

Gjorde 2 olika varianter på den hära headern när jag och min bror gjorde den.

Men nu var det dags att byta till den med färg tyckte jag. Men hoppas det blir bra så hörs vi :*

xoxo Amanda

Av Amanda Lindmark - 28 oktober 2013 11:29

Vaknade för en stund sen, fick up och tog en macka och youghurt ;) Nu lyssnar jag på musik på spotify och bloggar, haha :D

Men idag vet jag inte bad jag ska göra än så länge :/ Men vi får se, ska fösöka blogga lite och sen ska jag visa en ny sak vi har köpt <3

Men här får ni 2 bilder på mina katter, tagna nu på morgonen.


     

Favorit låten just nu :*

xoxo Amanda

Av Amanda Lindmark - 27 oktober 2013 21:26

Hej! Ja, jag har ett youtube konto, jag har laddat up 2 videos än så länge.

Laddade precis upp en video på min katt Mozart, hoppas ni kollar in :)


Ni hittar min kanal här: http://www.youtube.com/channel/UCDifiQxSo_2SPVavvcuw4fw


xoxo Amanda

Av Amanda Lindmark - 27 oktober 2013 19:10

Hejsan!

Idag hade vi kalas för min bror, eftersom han fyllde 21 år för

10 dagar sedan ;) Så vi hade en liten del av släckten och min familj, så åt vi tårta och kakor.

Till middag åt vi smörgåstårta som var sen igår ;) Men vad gör ni da?

Hoppas ni har haft en bra dag. Vakande kl 9.00 imorse, duschade vid kl 10.50 ungefär. Sen sminkade jag migoch fixade håret :)

Sen kom gästerna vid kl 14.00, sen år vi och sånt.

   Jag ska typ cykla i 30 minuter nu  för måste göra det (mitt knä) efter det ska jag kolla på en film eller nått <3

     

3 bilder som jag tog efetr gästerna gick, har redigerat de själv. Tryck på bilden om ni vill se den i större format :*

xoxo Amanda

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards