Cutierabbit

Alla inlägg under februari 2016

Av Amanda Lindmark - 29 februari 2016 19:07

Hej hej :) Nu ligger jag i sängen och kollar på min serie, är så trött! Har varit vaken sen kl 04.00 inatt, sov ungefär 4 timmar inatt! Pappa och jag ska snart gå ut och äta, vet inte om det blir Kina mat eller pizza :)

Idag har varit en bra dag, men är väldigt trött :/ Får sova lite tidigare idag, så jag orkar med morgon dagen :) Imorgon får vi se vad vi hittar på!!

Idag åkte vårt flyg från Arlanda kl 07.05 och vi var framme i London, kl 8.40 ;) Det tog 2 timmar att flyga, men London ligger 1 timme för Sverig :) Flyget gick bra, så segt att sitta still i 2 timmar :) Sedan hämtade vi vårt bagage och sedan åkte vi tåg till Victoria Station och sedan tunnelbana till en station nära oss <3 Sedan checkade vi in på hotellet och tig det lungt ett tag, åkte till Oxford street och gick där i 4 timmar :) Köpte 3 saker, kommer visa allt när jag kommer hem :) Men vi hörs antingen senare eller imorgon, puss :*

Av Amanda Lindmark - 28 februari 2016 23:37

Hej! Har glömt att berätta för er att jag åker till London imorgon med pappa :) Planet åker kl 07.05 på Arlanda imorgon bitti :) Längtar! Ska gå upp vid kl 04.00, ska åka till Arlanda runt kl 05.00 :) Så tidigt!

Ska bli så himla kul, ser verkligen fram emot det <3 Vet inte hur mycket jag kommer blogga, men vi får se!
Puss och Kram :*

Av Amanda Lindmark - 28 februari 2016 23:32

Hej! Har varit upptagen hela dagen, så har inte haft tid att blogga :( Men nu sitter jag i sängen ska snart sova, är väldigt trött :) Var i heron city idag och köpte en mys tröja och ett par nya skor :) Lägger upp en bild när jag får tid! Godnatt, puss :*

Av Amanda Lindmark - 28 februari 2016 00:11

Vart väldigt nöjd med månades saker :) Fick 2 sminkprodukter, 1 nattkräm, tandkräm och balsamspray från bliss!

Av Amanda Lindmark - 27 februari 2016 23:31

Hej! Sitter nu med datan och överför bilder från mobilen till datan :) Det tar så långt tid, har så mycket bilder <3 Segt! Men men, under kvällen har jag kollat på Melodifestivalen med mamma :) Frans och Molly var så grymma, de gick till finalen!

Men ska snart gå ner och sova, så vi hörs imorgon :) Godnatt, puss :*

Av Amanda Lindmark - 27 februari 2016 15:37

Mums <3

Av Amanda Lindmark - 27 februari 2016 14:56

Hej hej! Nu sitter jag hemma hos min gammal faster med min familj och en del av släkten :) Vi firar henne, hon fyller 70 år :) Vi kom hit runt kl 12.30, vi ska nog vara här i 1-2 timmar till <3

Ikväll ska jag kolla på Melodifestivalen med mamma och rensa bilder på min mobil, mitt minne är nästan fullt :) Men vi hörs lite senare, puss :*

Av Amanda Lindmark - 26 februari 2016 14:47

Hej! Nu sitter jag på Espresso House i stan med tjejerna i klassen <3 Vi har köpbakelser ich stickor, vi sitter här och bara myser :) Vi pratar och bara umgås! Idag slutade jag kl 12.30, sedan åkte vi in till stan :)

Idag har vi fått sportlov, yey <3 Ledig i en vecka nu, skönt!! Men vi får höras lite senare, puss :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards