Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

haahaahhahahahh

Av Amanda Lindmark - 12 augusti 2011 11:55



En ung blondin från Stockholm var desperat och skulle dränka sig från Skeppsbron. Då kom en snygg sjöman förbi och sa att han skulle till Amerika och att han kunde smuggla med henne på båten. Hon följde med sjömannen och smög ombord på båten på natten. Varje natt kom sjömannen med mat till henne och sen älskade de passionerat till gryningen. Tre veckor senare upptäcktes hon av kaptenen.
— Vad gör du här?
— Jag får mat och resa till Amerika mot att en sjöman får knulla mig.
— Då har han verkligen lyckats, för det här är Djurgårdsfärjan!


— Jag hörde att din granne är död?!
— Det stämmer.
— Men han var ju så ung. Hur gick det till?
— Förkylning.
— Han dog väl inte av en vanlig förkylning?
— Nja, han blev även överkörd av tåget, som plattade till bröstkorgen så tarmarna klämdes ut och spriddes över hela rälsen. Han dog nog ganska mycket av det också.


— Hur fick du den där medaljen?
— Jo, jag räddade faktiskt livet på hela regementet.
— Fantastiskt, hur klarade ni det?
— Jag sköt kocken.

Har tagit alla det här historierna från http://adaras.se/



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards