Cutierabbit

Alla inlägg under november 2011

Av Amanda Lindmark - 6 november 2011 21:14

idag fick jag en ny väska,skor och badshorts.. fasst tog bara bild på väska orkade inte ta på skorna och shortsen :P

jjaja men just nu så spelar jag på datan, men snart ska jag typ spela yatzy med min pappa ;)

___________________________________________________________________________________

imorgon börjar skolan da :'( *!!!booring!!!* på tisdag ska vi åka och bada med klassen :D det var därför jag köpte ett par nya shorts för mina gamla är typ trasiga :/ fasst nu ska jag gå spela :) hej då alla söta läsare :*

___________________________________________________________________________________


här kommer bilderna på väskan 8D

                                              

     

Av Amanda Lindmark - 2 november 2011 13:02

ja nu ska jag se 2012 och the day after tomorrow (stavning) med linnea

skriver mer ikväll hoppas jag :3




----------------

----------------


i måndags åkte jag och helin tillhuddingehallen och bada XD fasst vi åkte tå och kom fel :P haahaahhaahahahhah

men hej då alla söta älsklingar :)


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards