Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 1 september 2012

Var hos min moster idag!!

Av Amanda Lindmark - 1 september 2012 21:51


Idag vakande jag kl 10.00 och jag är ledsen att jag inte bloggade imorse,

men det gick inte för vårat internet fackade.

Sen vid 11.30 åkte vi till bålsta där min moster bor.

Vi skulle åka dit och äta lunch och fika. Det var as gott. <3


Sen efter lunchen lekte jag med hundarna. Så söta :) Här får ni några

bilder på deras hundar!!


Mor och dotter! Den som ligger ner är Riga och är mamman och den som står heter Yxa och är dottern hon älskar jag <3


 

Det här är Lea (loppan) och hon är så gosig <3


 

 Det här är min mosters hund den heter Riga !


    

Det här är Cilla det är min morfars hund :)


 

Det hära är Blis



Men jag älskar verkligen Riga, Yxa, Lea och Blis!!


Men sen har de 2 katter också fasst har bara bild på den ena. De heter Hasse och Tova :) Här får ni söta bilder på Tova.


           


Hon är så gosig älskar henne


Men det var as gott med rådjur, potatis och sallad. (bilder kommer snart) Jag åt rådjur på mina föeldrars kompis kalas :D Det är as gott! Om ni har chansen att smaka, TESTA TESTA!!


Här får ni bilder på maten :)


         

Ser det gott ut eller?? :)

Men när vi hade ätit klar så blev det fika.

   


Men när vi åkte hem var kl 19.15 ungefär :) Då åt vi på max.

 


Men här får ni söta bilder på mig och hundrana och andra bilder!! <3


            

Men hoppas att ni gillade bilderna och texten ;) Men hej då alla söta //Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards