Cutierabbit

Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda Lindmark - 13 maj 2013 11:44

Hejsan :) Började kl 9.10 men läraren var sjuk och lektionen var inställd och lektionen efter har jag med samma lärare så det vart inställt båda lektionerna.Så börjar 12.00 och var och åt i Farsta med pappa ;) Men bloggar sen när jag kommer hem från gymmet eftersom jag ska dit efter skolan <3 // Amanda

Av Amanda Lindmark - 11 maj 2013 13:10

Idag ska jag till stan och ta kort i Kungsträdgården <3

Av Amanda Lindmark - 10 maj 2013 22:25

Hela dagen var jag hemma till 15.00 då gick jag till gymmet och sen vid 16.30 åt vi mat :) Sen vid 18.00 var jag med Helinoch vi åkte till Farsta :) Sen vid 21.30 kom jag hem och sen dess har jag bara suttit i soffan och kollat ipaden <3 vad gör ni da? Puss //Amanda

Av Amanda Lindmark - 9 maj 2013 22:11

Ni vet när jag skriver texter så står det ?? Ibland när det inte ska finnas frågetecken!!
Det är för jag gör symboler på ipaden och mobilen (emoji) och då blir det ?? Om ni undrar så ni inte tror jag gillar att skriva ?? //Amanda

Av Amanda Lindmark - 9 maj 2013 16:45

Har precis åkt hem från min faster :) Nu sitter vi på ett hamburge ställe och jag har beställt kebabtallrik ? Men vad gör ni da? Lägger up bilder från konserten i helgen ? //Amanda

Av Amanda Lindmark - 8 maj 2013 15:59

Ikväll är det One Direction <3 Kommer bomba bloggen med bilder :) Bloggar imorgon

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards