Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 7 juni 2013

God morgon :3

Av Amanda Lindmark - 7 juni 2013 11:30

Hejsan bloggen, idag vaknade jag kl 10 ;) Sen åt jag 2 mackor och ett drack glas mjölk.

När vakande ni? Idag ska jag bara ligga i solen och lyssna på musik <3 Kanske gå ut och ta några kort eller springa ett varv någon stans! Sen ikväll vid 17-18 ska jag på student fest <3 Det kommer nog bli roligt :)


I måndags hände det inte något speciellt roligt.


På tisdagen var jag med klassen på grönan, det var riktigt roligt. Men sen tappade Helin bort sin mobil :/ Men åkte inte den nya karusellen, för det var för lång kö. En kompis till mig åkte den och sa att det var as kallt längst uppe :( Sen kom min pappa och hämtade mig och helin och 2 andra tjejer :D Vi kom hem typ 20.45

Här får ni några bilder från grönan :

             

Sen på onsdagen var det en helt vanlig dag fram till efter lunchen. Då hade vi stafett i hela skolan ;) JAg var med och sprang, efetrsom en tjej i vår klass var sjuk :/ Så var tvungen att springa fast jag inte ville....

Sen jag var på bana 6 :3 Sen när jag kom tillbaka till målet efter jag hade sprungit min sträcka, så klagade alla killarna på mig att jag gick... Fast jag sprang allt vad jag kunde, en kille i min klass sa till de andra i min klass, att jag gick till honom när jag gav honom pinnen :( Så alla vart as arga på mig! Jag gjorde mitt bästa iallafall <3


 

Bloggar om torsdagen i nästa inlägg <3 Hej då :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards