Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 9 juli 2013

3 härliga dagar med sol, badande och kalas <3

Av Amanda Lindmark - 9 juli 2013 19:25

Hejsan bloggen! De 3 dagarna har varit as bra. Vad har ni hittat på? ;) Hade skrivit ett inlägg om söndagen på måndagen men det laddades inte up, vet ej vrf!! Det vara as iriterande hade skrivit as långt :/

Nu ska jag skriva om varje dag om det går bra, hihihi :3


Söndag


På söndagen kom mammas släkt och firade mig, efetrsom jag fyller år på Torsdag <3

Vi hade kakor,bullar och muffins ;) Sen hade vi 2 olika tårtor, jordgubbs tårta och choklad mouse tårta med banan och jordgubbar <3 Båda var lika goda :) Sen vid ungefär 5-6 åkte gästerna hem.

Då åkte min bror och hans flickvän iväg och gymma, sen när de kom hem så åkte vi till Vega Baren i länna :) Jag åt kebabrulle och drack en fanta. Min mamma,pappa,min bor och hans tjej tog hamburgare <3

Efter vi hade äti så åkte vi hem, vi tog handuk och badkläder och åkte till ett bad som låg nära vega baren som jag alltid badade vid när jag  var liten <3 Sen åkte vi hem ungefär vid kl 20.15 typ :)

När vi kom hem tog jag en bit tårta och gick ner i mitt rum och kollade på ett avsnitt av min serie :)


Här får ni bilder från söndagen på kalaset :D

        

             

 

Måndag


På måndagen var vi i nynäshamn ;) Det var inte så soligt på måndagen men vi doppade oss :O

Där i nynäshamn vi var fans det vatten ruschbanor som Filippa och jag åkte, det var jätte roligt :D

Det kostade 40 kr för 6 åk <3 Vi åkte 6 gånger var :) Sen när vi åkte hem stannade vi vid hamnen där och vi köpte oss en varsin glass, jag köpte en mjukglass med tuttifrutti strössel och filippa köpte en lika dan <3

Sen när jag kom hem hade vi köpt pizza med oss hem ;) Åt upp pizzan och sen duschade jag :) Senare kom Filippa eftersom hon skulle sova över :) Vi kollade på film och pratde sen sov vi vid kl 1 typ <3

       


 

Tisdag


Idag/Tisdag åkte vi till Dalarö och badade :) Filippa och jag åt frukost imorse och lite senare åt vi lunch ;)

Sen vid kl 1 åkte vi hem till filippa och hämtade hennes badkläder, sen åkte vi till dalrö och badade och solade. Det blåste ganska mycket men men <3 Det var kul, vi var ute vid vågorna och simmade och lekte <3


Sen gick vi till ett berg en bit bort och satt där och fikade, vi åt bullar och chips och drack saft :3

Sen åkte vi hem vid 16.30 och när jag kom hem så åt vi middag :) Sen duschade jag <3 Nu bloggar jag!


   


  Kollar allsång nu puss, snart kommer filippa   

 
 
Ingen bild

Gammelfaster

10 juli 2013 11:24

Tycker mycket om porträttbilden av dig från kalasbilderna! Asbra!

Amanda Lindmark

10 juli 2013 13:34

tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards