Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 18 juli 2013

Hejsan bloggen, 3 dagar borta ,eeh nej!

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2013 16:23

Bloggade om Gävle i måndags senare på kvällen åkte vi till länna och åta Kina mat :) Eftersom när vi fyller år i vår familj åker vi och äter middag tillsammans <3 Sen efter åkte vi och köpte en jordgubbs tårta på city cross :) Vad gjorde ni i måndags?
På tisdagen var jag hemma hela förmiddagen och sen åt vi middag, sen åkte vi till flaten och badade i en timme <3 det var varmt och skönt, vi kom hem vid kl 18.00 sen skulle pappa och jag åka till Haninge :) Men då tog jag min spark cykel för att komma till bilen snabbare och då ramlade jag och skrapade upp mitt knä, det sved as mycket sen när jag tvättade det :(

Igår (onsdag) vaknade jag vid kl 4 på morgonen eft har så ont i min rygg ibland :/ Så kollade på tv fram till 11 sen åt jag lunch :) Vid 1 ringde jag min älsta bror och frågade om han ville ut och cykla :) Det ville han, vi cyklade till Willys i länna och handlade och cyklade hem från länna :) Det tog 1 timme och en halv timme :) Gjorde lite ont i mitt knä :( men mår bra i benet nu :3 Sen när jag kom hem sen duschade jag, sen åkte pappa och jag till Haninge hittade inget :( Måste fixa en bikini och leggins innan jag åker till Danmark :) Åker till Danmark på söndag <3 Men idag har jag bara varit hemma mår ganska dåligt hoppas jag inte blir sjuk innan Danmark :) puss

Bild fån i måndags :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards