Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2014

NU HAR SKOLAN BÖRJAT :)

Av Amanda Lindmark - 21 augusti 2014 23:08

Heej!

Började i onsdags kl 10.30 och var i skolan till kl 12.00 Vi pratade om schemat, ipad och annat. Sen efter gick jag, Helin, Rim, Eda, Esra och Esra till bibloteket i centrum för att prata och sånt :) 
Sen idag började jag kl 9.30 och vi skulle in till stan med alla 9:iorna i vår skola. Vi skulle på stadvandring och svara på massa frågor. Inte kul, bara jobbigt! Fick as ont i mina fötter. Har typ blåsor under foten :( Men det var riktigt fint på ställerna vi var på :) Men imorgon ska vi få våra ipads tillbaka, längtar. Haha! Sen är det helg. Ska kanske färga håret imorgon, undra vilken färg ;) Sen idag klippte jag av 2 cm pga att det var slitet. Men mamma gjorde det och det blev inte så bra så ska till farsta på måndag eller tisdag och klippa mig hoss frisöer. Så det blir bättre. Kommer ha fult upp i helgen så kanske inte hinner redigera videon från gotland. har börjat lite smått. Men ska kolla klart på min serie och sen sova <3 Puss och kram :)


P.S jag har bild brist, har inte tagit bilder på flera dgar :/

     

Bilder från i onsdags :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards