Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 14 december 2014

HUNDUTSTÄLLNING, BAKNING OCH SLEEPOVER :*

Av Amanda Lindmark - 14 december 2014 22:07

Hejsan alla läsare!

Vad gör ni? Jag sitter i vardagsrummet med mamma och pappa :)

Jag har precis duschat och fixat håret, ska platta det senare i luggen också :)


Ska videochatta med Filippa senare också, tänkte kolla på min serie nu :D

Men i fredags var jag i farsta och fikxade mina glasögon och klippte mitt hår :)

Riktigt nöjd, klippte av ungefär 13-15 cm :) Igår var jag på ikea och shoppade lite små saker :)

Senare på kvällen kl 19, packade jag min väska och tog bussen till huddinge, för skulle hem till Erika :)


Jag skulle sova över för vi gick på älvsjö hundmässan och hon skulle ställa ut sin hund :)

Vi bakade en maräng tårta igårkväll och kollade film. Sen var vi ute på en promenad med hundarna,

vi gick och sov vid kl 03 ungefär :O Ena hennes hund sov vid min sida ungefär hela natten antar jag.

Hon låg inte brevid mig när jag vakande :) Jätte mysigt, älskar hennes hundar :*

Vi hade det jätte roligt igår iallafall <3


På mässan satt vi och kollade på hundar som ställdes ut, jätte fina och söta hundar där :* 

Vill ta med mig 1 av varje ras hem :) Vi kom dit kl 9.30 och åkte hem vid kl 14.00 :)

Men vi hade jätte kul, vi gick runt till olika bås där man fick hälsa på olika raser.


Puss :*


        

Ni får ett eget inlägg imorgon med bilder från mässan och en bild på vad jag köpte på ikea :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards