Cutierabbit

Inlägg publicerade under kategorin Min dag

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2014 22:01

Vi hittade ett "Önske träd" i Östhammar :) Man skulle skriva en önskning på en lapp och sätta upp lappen i trädet.

Mamma, jag och pappa satte en varsin lapp i trädet :) Men här får ni bilder på det :)

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2014 21:27

Heej!

Det gick att stoppa in kortet direkt i datorn så nu kan jag updatera med bättre bilder :)

Men idag har vi badat och solat :) Sen vid kl 17.00 åkte vi till Ö&B en bit bort, för vi behövde handla lite småsaker :)

Sen åkte vi till en resturang som serverade grekisk mat, det var rikitgt gott :) Just nu sitter jag utaför

husvagnen och lyssnar på musik och bloggar :) Ska snart sätta på en film och sätta på aniktsmask och föröska få bort mina porer ;) Men det kommer massa inlägg efter det här, puss :*

Outfit of the day!

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2014 13:02

Hejsan allihopa! Jag har fått en rand och mår bra :) Det är varmt här idag, det är 26'C i solen :)
Jag, mamma och pappa, vi gick ner till stranden vid kl 10.40 och badade och solade. Imorse vakande jag 7.30 och då gick jag ut och fick en promenad här på campingen :) Men hur mår ni? Igår gick mamma och jag runt och kollade på campingen. Tog massa kort med systemkameran och tänkte blogga och ladda upp bilderna. Vad händer då? Jo jag har glömt minneskortet läsaren hemma i Stockholm :( Så ska testa en annan sak och se om det funkar annars blir det bilder från ipaden och sen bilder från kameran när jag kommer hem :) Ikväll ska vi åka till en restaurang en bit bort från campingen som har grekisk mat, mums <3 Men bloggar sen :3

Av Amanda Lindmark - 16 juli 2014 18:41

Heej!

Imorgon ska jag,pappa och mamma åka till en camping lite utanför gävle :)

Vi ska vara där i 3 dagar tror jag  och sen vidare till en camping i mitten av gävle

och sen på lördag ska vi till furuvik och kolla :) Sen kommer vi antagligen hem den 25 juli :)

Vet inte hur updateringen kommer vara, men kommer ha med mig dator och försöka updatera

varje dag :) Men ska börja packa nu, imorgon åker vi tidigt tror jag :)

Men hoppas ni har det. Xoxo Amanda :*

3 bilder från Gävle förra sommaren med Filippa :)

P.s tänkte spela in en video också, där jag filmar resan dit, där och resan hem :)
Kanske laddar upp den på youtube får se :)

Av Amanda Lindmark - 12 juli 2014 12:31

Kl 14.00 kommer släkten hit och firar mig :) Bilder kommer ikväll om jag tar några :)
Kommer ha samma outfit som igår <3 puss

Bild på mig och Eda från i Tisdags :)

Av Amanda Lindmark - 11 juli 2014 22:05

Idag vakande jag lite efter kl 11, då mina föreldrar kom in och sjöng, hade presenter

och hade frukost med sig <3 Jag fick en kam och balsam, för jag behövde det haha :D

Sen fick jag body lotion, body wash och parfym (30 ml), Katy Perry - Killer queen Röd :)

Den luktar så himla gott, är så himla glad att jag fick den :* Sen ska pappa och jag åka till

London, Storbrittanien <3 Så jag ska få fickpengar av mina bröder och föreldrar <3 Längtar!

Men imorgon ska vi ha kalas och släkten kommer hit och vi ska fira mig.

Nu på eftermiddagen åkte pappa, mamma, Jenna och en av mina bröder, till en resturang i länna.

Vi åt kina mat, så himla gott :) Puss

Ni får lite bilder på mig :)

Av Amanda Lindmark - 11 juli 2014 21:25

Heej!

Jag åkte ju till grönan igår med Jenna :) Vi hade det riktigt roligt.

Men vi åkte nästan alla karuseller. Jag åkte "katapulten'' som är min favorit karusell typ 6 gånger

och sen åkte vi "Jetline" tillsammans 5 gånger :* Sen åt vi kycklingspett med ris till middag. sen spelade vi lite

spel och åkte massa. Sen åkte vi båten dit och hem :)

Men här får ni lite bilder :)

puss :*

Av Amanda Lindmark - 10 juli 2014 23:58

Bloggar ett inlägg om grönan imorgon och lite fler bilder :) Men det vart en riktigt lyckad dag med Jenna :) Vi åkte mycket och hade det roligt och mysigt. v
Vi åkte dit vid kl 11.00 och var framme vid kl 12.00 och sen kom vi hem kl 22.45 :O Vi var där sammanlagt 9 timmar och 30 min :) Men det var det värt att vara där i värmen. Det var typ 28-30 grader. Trodde det skulle vara fler folk på grönan men det var lite folk, men det är eftersom folk vill vara på stranden och bada <3 Men bloggar senare puss :) Imorgon fyller man år också :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥