Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2015

Av Amanda Lindmark - 12 oktober 2015 00:58

               

Av Amanda Lindmark - 12 oktober 2015 00:40

Hello!


Var även på gröna lund den 24 september, dagen innan de stängde för i år :)

Var där med Filippa, vi åkte dit på eftermiddagen runt kl 17.00 <3

Vi hade det riktigt kul, vi åkte massa karuseller. 

Vi var där till stängning. 


Vi åkte vissa karuseller flera gånger om och om igen :) 

Vi behövde inte gå ut ur attraktionen alls, vi kunde bara sitta kvar hela tiden :)


Puss och Kram!


         

Av Amanda Lindmark - 12 oktober 2015 00:18

Hej hej alla!


Tänkte skriva lite om vad jag och Erika gjorde den 20 september. 

Vilket är ett tag sen, men har bara glömt att skriva om det :)


Vi var med i hundlöpet, vilket är ett maraton där man är med sina hundar <3

Det var riktigt kul, vi gick 5 km och andra sprang eller joggade!

Vi fick massa goodies också, massa hundgodis och små saker. 


Erika och jag åkte in till djurgården på morgonen, runt kl 9.30-10-00

Vi hade med oss hennes hundar, Dixi och Toffee :) Vi gick ungefär 2,5 km till själva starten. 

Sen när vi kom till själva start målet så registrerade vi oss och gick runt och kollade innan vi skulle gå.

Sedan började vi gå, vi joggade även lite också. Vi pratade och hade det riktigt trevligt <3


Här får ni lite bilder :*


         





Av Amanda Lindmark - 10 oktober 2015 14:22

Mötte upp Erika i Huddinge efter jag var i stan :) Vi är påväg hem till mig nu, vi ska kolla film och bara umgås!

Puss, hörs senare :)

Av Amanda Lindmark - 10 oktober 2015 14:14

Hej alla!

Vakande kl 9.30 idag och fixade mig.
Åkte in till stan med ett tåg som gick kl 10.50 :) Mötte up Dimitra nät smog och vi gick till centrum. Vi mötte sedan upp Jessica och Nora vid tågstationen. Vi åkte in till tc och gick runt i lite butiker, sedan gick vi och åt lunch buffé på Holiday :)

Riktigt gott var det, jag åt lite blandat. Åt lite thai och kina mat, sedan banan, glass och frukt till efterrätt <3

Av Amanda Lindmark - 9 oktober 2015 00:15

Hej, ska försöka sova lite nu :)
Kollar på gossip girl, imorgon ska jag åka och simma innan skolan också!

Puss och kram :*

Av Amanda Lindmark - 8 oktober 2015 11:41

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards