Cutierabbit

Inlägg publicerade under kategorin Bilder

Av Amanda Lindmark - 23 augusti 2014 22:28

Lägger ut bild imorgon på mitt hår när det är torrt och så :)

Men idag var jag hoss min mammas faster och firade henne för hon fyllde år. Vi åt glass och fikade :) Sen kom vi hem vid ungefär kl 18.30 och kl 19.30 åt mamma och jag kräftor :* sen efter det färgade jag håret. Nu ska jag kolla på den efterlängtade "För eller senare exploderar jag" eller "The Fault In Our Stars". Men skriver sen :)

Bilder från igår  :)

Av Amanda Lindmark - 21 augusti 2014 23:08

Heej!

Började i onsdags kl 10.30 och var i skolan till kl 12.00 Vi pratade om schemat, ipad och annat. Sen efter gick jag, Helin, Rim, Eda, Esra och Esra till bibloteket i centrum för att prata och sånt :)
Sen idag började jag kl 9.30 och vi skulle in till stan med alla 9:iorna i vår skola. Vi skulle på stadvandring och svara på massa frågor. Inte kul, bara jobbigt! Fick as ont i mina fötter. Har typ blåsor under foten :( Men det var riktigt fint på ställerna vi var på :) Men imorgon ska vi få våra ipads tillbaka, längtar. Haha! Sen är det helg. Ska kanske färga håret imorgon, undra vilken färg ;) Sen idag klippte jag av 2 cm pga att det var slitet. Men mamma gjorde det och det blev inte så bra så ska till farsta på måndag eller tisdag och klippa mig hoss frisöer. Så det blir bättre. Kommer ha fult upp i helgen så kanske inte hinner redigera videon från gotland. har börjat lite smått. Men ska kolla klart på min serie och sen sova <3 Puss och kram :)

P.S jag har bild brist, har inte tagit bilder på flera dgar :/

Bilder från i onsdags :)

Av Amanda Lindmark - 14 augusti 2014 00:38

Heej!

Idag vakande jag kl 16.00 för ingen i min familj kunde väcka mig vid kl 12, men åt middag när jag vakna :)

Sen åkte vi till en marknad i huddinge och kollade på sakerna de sålde. Köpte en väska och en tröja <3 Kommer bilder imorgon :) Men ska sova om en stund :* Puss

Av Amanda Lindmark - 11 augusti 2014 23:18

Hade en annan innan den på mitt katt kezo, men har inte den sparad på den här datan :/

Min första header som jag har sparad :)

Efter den kom denna

Sen efter denna gjorde vi denna :)

Efter det :)

Sen gjorde jag denna själv, rikitgt ful enligt mig :/ nedanför*

Sen kom denna, det är en av favoriterna :) (har 2, än så länge)

Sen denna som jag också gjorde själv :) Den blev helt okej :*

Sen den jag har just nu, det är den andra favoriten <3

Puss hoppas ni gillade det hät inlägget :* <3

Av Amanda Lindmark - 11 augusti 2014 16:43

Gick upp vid kl 14.30 typ :) Somnade kl 01.00 igår ungefär :) Men håller på att ladda över bilderna från gotland, från kameran till datan :) Sen ska jag göra en haul video från gotland, köpte lite grann <3 Ska göra en follow me around också, ska redigera den under veckan. Det blev typ 65 videoklipp så måste minska varje klipp och ta bort, haha :D

Men hur mår ni? :)

Ska städa mitt rum också. Ska bädda sängen, städa kanin buren, damsuga, byta gadiner och packa upp mina kläder.
Men ska åka till länna om 20 min med pappa, ska kolla lite på en ny data och sen ska jag in på rusta <3 Men blogger senare om jag hinner och har ork <3

Puss :*

Av Amanda Lindmark - 4 augusti 2014 23:27

Heeej!

Idag har vi badat, klättrat i berg och åkt båt :)

Vi åkte båt till Fårö och sen på Fårö, åkte vi direkt tillen strand i sudersand :) Jätte stor strand och jätte fint vatten och rent <3 Vi var framme vid kl 14.00 och åkte till båten vid kl 18.00 <3 Var i vatten den mesta delen av tiden :*

Sen på vägen till båten svängde vi in till raukarna och tog lite kort och gick runt lite :) Det var rikigt fint och VARMT! Det är riktigt varmt, det är 29-32 grader varmt :O Sen när vi åkte båten tillbaka till fårösund och där fanns det en restaurang som vi åt på <3 Fläskfile, svampar och makaroner, gott :)

Sen köpte jag 5 stycken smycken på stranden <3

Sen när vi kom tillbaka till stugan duschade jag och ska kolla film nu <3

Bara så ni vet så har jag inte så bra internet, vi har köpt internet men det är ganska dåligt och så. Så kommer inte updatera varje dag ska försöka. Puss :*

Mina nya solglasögon från Lindex, köpte de på rean för 50 kr :)

Älskade pappa <3

Av Amanda Lindmark - 24 juli 2014 14:55

Tog bilderna i hargshamn, hoppas ni gillar de :) <3

Av Amanda Lindmark - 24 juli 2014 14:48

Hej!

Vi åkte hem för pappa skulle till doktorn i stan, men sen ikväll ska vi tillbaka till campingen på gålö <3 Men bloggar lite snabbt nu, det är så dåligt internet där :/ Men ni får en bild från igår när pappa och jag gick runt och tog bilder :)

Kommer kanske göra en semester - follow me around klipp till min youtube kanal får vi om det blir en bra video av klippen jag har filmat från hargshamn och gålö :)

Men puss :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥