Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2014

Av Amanda Lindmark - 14 augusti 2014 14:38

Jag har alltid skit svårt att komma på rubriker till inläggen :)


Men idag vakande jag kl 12.00 och sen dess har jag suttit vid datan och redigerat bilder och lyssnat på musik. Sen kollade jag på det nya avsnittet av Pretty little liars <3 Älskar serien, tipsar enormt. Men ska kanske gå på bio ikväll, vet inte än. Sen ska jag ut och gå en promenad  om ett tag :)

Puss och kram :* 


 

Bild på mig och Doriz innan sommarlovet :)

Av Amanda Lindmark - 14 augusti 2014 14:28

Neon gula kuvertväska köpte jag på Åhlens. Den var på rean :) Den kostade 99 kr och hade gått ner till 15 kr <3 Riktigt fynd :*  

Svart väska med guldiga nitar :) Köpte av en tjej på en loppis. Den var inplastad, så den var ny :) Men den är från gina tricot iallafall. Köpte den för 30 kr av henne :*  

 

Vit tröja från gina tricot, vet inte mamma köpte till mig :)

   

Blå och vit tröja från .Design.Only. Köpte den för 150 kr på rean <3 Gillar den väldigt mycket :)


Puss :*

Av Amanda Lindmark - 14 augusti 2014 00:49

Har lovat nu att lägga ut bild på 2 nya tröjor och 2 väskor <3 Lovar att göra det imorgon :) 

Av Amanda Lindmark - 14 augusti 2014 00:38


Heej!

Idag vakande jag kl 16.00 för ingen i min familj kunde väcka mig vid kl 12, men åt middag när jag vakna :)

Sen åkte vi till en marknad i huddinge och kollade på sakerna de sålde. Köpte en väska och en tröja <3 Kommer bilder imorgon :) Men ska sova om en stund :* Puss


Av Amanda Lindmark - 12 augusti 2014 23:08

Idag var jag hoss tandläkaren i farsta, kl 13.20 Sen köpte jag 1 tröja från design only <3 Skit fin, kan lägga ut bild imorgon :) Ska göra en haul video från gotland också kan kanske visa den i videon <3 Men sen när jag kom hem så har jag stor städat mitt rum. Bytte gardiner, damsugit och dammat, bäddat nytt och plockat in kläder in i garderoben. Ska göra en room tour också men ska fixa lite mer saker till mitt rum <3 :)


Puss :)


 

Av Amanda Lindmark - 11 augusti 2014 23:18

Hade en annan innan den på mitt katt kezo, men har inte den sparad på den här datan :/

Min första header som jag har sparad :)


 

Efter den kom denna

 

Sen efter denna gjorde vi denna :)

 

Efter det :)

Sen gjorde jag denna själv, rikitgt ful enligt mig :/ nedanför*

   

Sen kom denna, det är en av favoriterna :) (har 2, än så länge)

Sen denna som jag också gjorde själv :) Den blev helt okej :*

   

Sen den jag har just nu, det är den andra favoriten <3 

Puss hoppas ni gillade det hät inlägget :* <3


Av Amanda Lindmark - 11 augusti 2014 22:57

Vet inte hur länge jag kommer ha den här designen och headern,men jag blev rikitgt nöjd med den tyckte den blev fin <3Min bror ska hjälpa mig någon dag också och göra en header, men kanske gör en senare gillade den här :)

Men hoppas ni gillar och läser mina inlägg :)


Puss, ska sova om en stund <3

 

Av Amanda Lindmark - 11 augusti 2014 16:43

Gick upp vid kl 14.30 typ :) Somnade kl 01.00 igår ungefär :) Men håller på att ladda över bilderna från gotland, från kameran till datan :) Sen ska jag göra en haul video från gotland, köpte lite grann <3 Ska göra en follow me around också, ska redigera den under veckan. Det blev typ 65 videoklipp så måste minska varje klipp och ta bort, haha :D


Men hur mår ni? :)


Ska städa mitt rum också. Ska bädda sängen, städa kanin buren, damsuga, byta gadiner och packa upp mina kläder. 
Men ska åka till länna om 20 min med pappa, ska kolla lite på en ny data och sen ska jag in på rusta <3 Men blogger senare om jag hinner och har ork <3

Puss :* 


   

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards