Cutierabbit

Alla inlägg under december 2014

Av Amanda Lindmark - 11 december 2014 23:24

Hej!

Vårat internet har varit jätte dåligt och segt under 2 dagar nu :(

Men idag var jag i skolan och åt på Subway till lunch :) Jätte gott!

Men vad gör ni? Jag har gjort klart alla läxor nu, vilket är skönt!

Imorgon är det lucia i skolan och sen på eftermiddagen ska jag klippa mig :)


Puss

Gjorde detta för att updatera lite gran :)


 

Av Amanda Lindmark - 10 december 2014 13:37

Heej!

Som ni troligen vet har jag varit sjuk nu i 2 veckor snart, är fortfande det och min kropp vägrar att bli frisk :(

Men vad gör ni? Jag sittar i vardagsrummet och pluggar :) Har en bok på 200 sior stt läsa tills på fredag, matematik prov och några fler saker :/ Betygen sätts på söndag, enligt de flesta lärarna :) Jag tycker jag har förbättrat mig mycket i skolan, tagit hand om mina uppgifter mer än förra termien i åk 8 ;) 


Men senare ska jag och pappa troligen till Farsta, för jag ska klippa mitt hår och sen köpa några julklappar :)

Längtar så himla mycket till jul, har redan bestämt outfit och anant :) 

Men ska fortsätta plugga, ville bara updatera lite snabbt :*


Förtesten igår var jag med Erika, vi var hemma hoss henne och vi lagade mat :) Sen gick vi ut på en promenad med hennes hundar och bara prata:)


Puss <3

 

Massa plugg :((

Av Amanda Lindmark - 7 december 2014 20:27

Hej!

Idag har jag bara varit hemma och legat i sängen, kollat på 3 filmer :)

Imorgon har jag skola, vet inte om jag ska gå beroende på hur jag mår <3

Men vad gör ni? Ska rensa min ipad lite nu på bilder.

Har 750 bilder måste rensa och överföra till datan :)


Men nu på kvällen satt jag och testade 2 olika sminkningar till julafton :)

Vart riktgt nöjd med den till vänster på bilden. Skulle var svart sotning vart istället grå/vit ;)

Men den var rirkigt fin enligt mig, vad tycker ni?

Har redan valt kläder och håruppsätning :)


Puss :*

           

Bilder från idag och igår ;)      


Av Amanda Lindmark - 5 december 2014 22:48

Hejsan!

Jag var och testade min syn för ungefär 2-3 veckor sedan och det visade sig att jag är närsynt och min syn är sudddig på långt håll :) Så mina föreldrar köpte 2 par glasögon till mig, rirkigt nöjd över de :)

Det är ett par ray ban och ett par prego ;) Köpte de på synoptik, ray bansen betalade jag gör och fick de röda från prego gratis och sen en värdecheck. De har betala 1 par, få ett par och ge bort ett par (värdecheck) :)

Men jag tycker synoptik är en riktigt bra optiker och är sjukt nöjd :)

ska gå ner till mitt rum nu och kolla film, puss :*

             

Av Amanda Lindmark - 5 december 2014 21:33

Hejsan!

Sitter och tittar på Heleniushörna just nu i vardagsrummet med mamma :) Alldeles nyss var det ju idol, jag hejar på Lisa Ajax <3 Tycker hon är grymt bra, One Direction var precis på sceenen också :) Jag ville åka och se de, men hittade inga biljetter :/ Men ska på deras konsert i göteborg nu i sommar ;) Men ska redigera lite biler och sen kolla klart på idolfinalen och se vem som vinner, men jag tror det blir Lisa :) Men vad ahr ni gjort idag?


Nu vid kl 18.40 åkte mamma,pappa och jag till hanigen till en godisbutik där och köpte lite fredagsgodis :)

Men kommer troligen ett till inlägg efter detta där jag visar mina nya glasögon <3

Puss :*

                  Bild från 2 år sedan :) 

Av Amanda Lindmark - 4 december 2014 20:38

Hej!

Varit hemma idag igen, har pluggat och varit i farsta för att hämta mina nya glasögon :)

Kan ta kort på de och lägga ut :) Min systemkamera ligger på laddning just nu :)

Men orkar ej skriva ett långt inlägg, updaterar bara kort <3 Men ska kolla på en svenska film nu :)

Puss :*


 

Bild från förra året inne stan :)

Av Amanda Lindmark - 3 december 2014 22:53

Heej!

I måndags hade vi en mässa med skolan i kungens kurva och i tisdags var vi lediga :)

Idag har jag varit hemma pga att jag är sjuk.

Har ont i halsen, kroppen och magen, sen lite snorig :(

Imorgon vet jag inte om jag ska till skolan beroende på hur jag mår ;)

Sen på eftermiddagen ska jag till farsta för att hämtamina glasögon <3


Sen beställde jag lite saker från fyndiq för 1 h sen :)

Kommer troligen göra en haul på sakerna :)


Kommer inte göra glossybox november :) Har inte tid att spela in videos just nu :)

Men kan ta kort på alla saker i den boxen och skriva lite om produkterna <3

Puss :*


Längtar tills det ser ut så här ute :)  

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards