Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda Lindmark - 7 augusti 2011 00:51

just nu kollar jag på pensionärsjävlar

feet ruuligt!     men idag har jag badat i poolen och sen lagade i mat!

kommer up bilder när jag kommer hem till min data    och i morgon så ska jag göra något i " I " rabbat och när jag är färdig så ska jag få 100 kr   

så vad gör ni nu da? jag kollar på ett nu avsnitt av pensionärsjävlar!   

aja men jag provade lite skor som hon hade   sen var i och handlade i morse eller inte imorse kl 1 typ... men nu ska jag typ vara ine på FB eller nåt   

men puss puss boggen och hej då   


Av Amanda Lindmark - 6 augusti 2011 23:16

del 7


del 8


jag är så glad att ni gilar min blogg och att ni läser den det gör mig jätte glad alla söötisar <33  puss puss alla mina läsare!!

Av Amanda Lindmark - 6 augusti 2011 23:10

kolla vad jag hittade för bild på min gamel fasters gamla data <3 :D

jag var typ 5-6 år :) den här bilden togs den 12/12 2005 <33 ;)

  vad söt eller hur? <33

Av Amanda Lindmark - 5 augusti 2011 22:52

jag fick 800 kr av mina släktingar för jag fyldde ju år den 11 juli ♥♥♥♥

jag ska köpa en BUBBLEGUM ZIPERALL :D :)




eller ska jag sköpa en PENGUIN  ♥♥♥♥


men nu ska jag sov God Natt ♥♥♥♥

Av Amanda Lindmark - 5 augusti 2011 10:58

asså den är bara för bra ni måste lyssna på den :D <33


Av Amanda Lindmark - 5 augusti 2011 10:48

hahahhahaahahh sexxi  :P

    mmmmmmm pocorn ;D     

  



eeeee men nu ska jag typ fixa mig snabbt linnea och jag ska ju bada så det blir nu da puss hej då <33333

Av Amanda Lindmark - 4 augusti 2011 22:04

hejsan bloggen

idag var jag och bada vid Dalarö och linnea följde med och hennes pannkakor var

typ 2 cm fasst de var goda

och jag är jätte röd fasst jag har fått färg kolla

  ajaj men imorgon kanske jag och linnea,min mamma o pappa åka dit igen <3 :D

hoppas jag får lite mer färg då :)

men i veckan var jag i farsta och sköpte lite grejer

min tröja jag köpte på BikBok för 100 kr ser ut så här


  ful i faceet     hihihi söt     

och så får ni en bild på linnea ( www.linneafrolich.bloggplatsen.se/ )

  och nån dag så var jag och bada med en tjej som heter Simone och vi hade det ganska roligt  och hon hade nyligen fått en kanin den är bara 5 veckor den är ur gullig! Det är en hermelin som min fasst min är lejonhuvad hermelin

  ajaja men jag ska hem till Linnea nu för jag ska såva över där   


puss alla sötisar

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards