Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda Lindmark - 1 augusti 2011 22:46

jag och helin åkte till farsta jag fick min månadspeng <33

jag köpte en tröja på BikBok för 100 kr

läger up bilder imorgon.

massa olika smyckcen för 100 kr

och en klocka för 50 kr och den är ORANGE :D


men puss hej då / Amanda :) <33


 

Av Amanda Lindmark - 1 augusti 2011 12:24

hej hej bloggen helin ringde mig igår kväll hon har kommit hem

så ska vara med henne snart och jag undrar vad vi ska göra men hoppas att vi har det roligt <33 :D

Men ska ringa henne nu

hej dåBloggen /Amanda


  helin har saknat dig så mycket <333 :D

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards