Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Lindmark - 20 oktober 2012 22:47

Hej! Just nu kollar jag på "Bröderna Karlsson". På 4:an och tittar lite på datan. Men vad gör ni da?

Ida var det städning som sakt. Det var kul. Jag städade typ i en timme.

Men sen vid luch åt jag hamburgare.


Men jag vill ha tillbaka min iphone 3gs. Ja men hej då alla söta puss <3


  Selena Gomez så söt <3


Av Amanda Lindmark - 20 oktober 2012 16:51

Idag vaknade jag kl 11.30 och sen hade vi höststädnig på gården. Sen har jag kollat på tv bara. Snart är de mat (kyckling) <3 Men här får ni en bild på min facebook somjag har fixat :) Puss amanda <3


 

Av Amanda Lindmark - 19 oktober 2012 21:30

Idag var jag i huddinge och bada med min pappa <3 // Amanda

Bloggar senare

Av Amanda Lindmark - 19 oktober 2012 10:29

Men eftersom min mobil är trasig kommer jag inte blogga så mycket! Bloggar bara när jag sitter vid datorn. Men bloggar nog när jag kommer hem :) Idag slutar jag 14.15 <3 Puss hej <3


Jag, Helin och Linnea på rasterna i skolan :D

 

Av Amanda Lindmark - 18 oktober 2012 14:35

Grattar han lite i efterskott.

  

Grattis Mikael! Han är min minsta bror (har 2 st). Han fyller 20 år och jag hoppas du har/haft en bra födelsedag :) Han fyller år den 17 oktober <3


Du är den som får mig att skratta och du är värdens bästa. Kommer alltid att älska dig. Du är en del av mig. Du är en av de bästa brorsorna man kan ha. GRATTIS MIKAEL! //Amanda <3

Av Amanda Lindmark - 18 oktober 2012 14:08

   Heej! Just nu kollar jag på Disney Channel och lyssnar på "Gangnam style" :) Vad gör ni da?



Idag ska jag göra klart So ~ Klimatzoner, matte och svenska (läxor) :/ Men idag började jag kl 8.10 och slutade kl 13.10 och kom hem typ 13.30 var hemma hos brorsan och hämta ägg ska baka senare <3 Men var ni i skolan idag?

På torsdagar har vi bara 3 lektioner. So, No och Bild :P Men på bilden gjorde jag KALLE ANKA!

  

Fin eller vad? :D


Här får ni en bild på mitt klassfoto är lägst ner i högra hörnet!

  


Här får ni en söt bild på Mozart och på mig från i förgår <3

  


Men nu ska jag plugga och lite sånt <3 Men här får ni 2 ny tagna bilder från idag <3 //Amanda


       


Av Amanda Lindmark - 18 oktober 2012 00:43

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards