Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Lindmark - 15 oktober 2012 06:01

Skulle sova över hos Helin men det kom en sak imellan så det blir imorgon <3 Kolmer bli as kul :) Men bloggar imorgon :P Men mu på kvällen kollade jag på Scary movie 4 med Linnea och vid 22.00 badade jag i badkaret :)

Av Amanda Lindmark - 14 oktober 2012 14:32

Jag kan erkänna att jag älskar att kolla på Barbie <3

Av Amanda Lindmark - 14 oktober 2012 12:44

 Det mesta kommer från IKEA och lite från blocket. Älskar det värkligen. Har ett eget skåp för smink och sånt. Iallafall i love it! //Amanda

        



Av Amanda Lindmark - 14 oktober 2012 12:31

Hej. Jag vaknade kl 11.00 och åt lunch för en stund sen. Igår var det fett kul när Linnea var här och victor, marcus <3 Vi kollade först på instängd men den var as tråkig sp vi bytte till scary movie 1 och när killarna gick hgem satte linnea och jag på Scary movie 2 :D As bra! Men ska typ kolla lite på film eller avsnitt av simpson :)  

Av Amanda Lindmark - 14 oktober 2012 05:01

As trött! Har väntat på Brorsan men han har inte kommit än. :(

Av Amanda Lindmark - 14 oktober 2012 00:55

Sover nere idag.

Av Amanda Lindmark - 13 oktober 2012 14:06

Just nu kollar jag Nickelodien :) Men ikväll ska jag Jennifer, Linnea och Marcus vara, vi ska kolla på film. Men hej då alla söta!



Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards