Cutierabbit

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Lindmark - 15 december 2012 13:07


Vill bara säga att Sverige har inte samma Jul traditoner längre! Nu får man inte ens äta pepparkakor för det är racistikt (stavning). Sen finns det olika figurer i Kalle Anka som visar varje år som diskrimenerar, så de har klippt i Kalle Anka i år. De är så himla sjukt. Vafan!?Sen ska de byta namn från jullov till vinterlov bara för alla i sverige firar inte jul :S Set är inte diskrimenarande alls! WHO THE FUCK CARES??

Av Amanda Lindmark - 15 december 2012 12:47

Hej :) Det är bara 9 dagar kvar till julafton <3 Längtar sjukt mycket!! Men vad gör ni da?


Igår var de fredag då var jag i skolan. Sluatde kl 13.30 Men när jag kom hem hade jag as ont i halsen så gick och la mig, en liten stund :D Sen senare på kvällen, var jag i pratade och lyssna på as mycket musik :P Sen platta hon mitt hår och jag hennes :) Vi hade as kul! Men vad gjorde ni igår kväll?? :3 Men idag ska jag kanske vara ute och leka i snön. Sen ikväll ska jag fråga brosan om han vill kolla på film ikväll :P


Just nu lyssnar jag på "All I Want For Christmas Is You - Justin Bieber" Längtar till julen as mycket <3 Men har ni köpt julklappar än? Men ska lyssna på lite musik till och sen ut i snön <3



  Outfit igår!    

Jag igår hemma hos Helin på kvällen!  

Jag igår (fredags) <3

 

Domino brickor i skolan på Tekniken (ska lägga up videos sen) :D


Av Amanda Lindmark - 13 december 2012 20:30

Är hemskt ledsen för jag inte har bloggat :) Jag har inte orkat och hunnit. Men de 2 senaste dagarna har jag varit ute med kompisar i snön. Idag/ikväll var jag ute med Simone <3 Men de senaste dagarna har jag varit hemma med familjen. Men vad har ni gjort?


Idag var jag i skolan. Var i kyrkan och kolla på ett luciatåg. Sen började jag bråka me dett par killar idag igen -.-

Sen slutade jag vid kl 13.10 Då gick jag hem :) Till middag åt jag fläsklottlet och potatis till middag. Det var as gott!


Jag har as ont i mitt ben!! Så måste ta det lungt när jag är ute. Men de är as kul ute men kallt <3 Men i helgen ska jag och pappa äta kina mat <3 Just nu kolla jag på film "borta bra, hemma värst"<3 As bra/rolig film :) Rekomenderar!!


    

  Mitt hår som min kompis gjorde <3 Älskar!!  

Av Amanda Lindmark - 11 december 2012 18:39

Hejsan hoppsan! Idag vakande jag kl 7.00 Sen slutade jag vid 16.00 Men vad har ni gjort idag da?

Igår gick jag och la mig mig runt tolv (00.00).  Men hade inte lust att blogga igår :( Men idag var en as jobbig dag!

Men pallar inte blogga mer idag/ikväll :( Puss god natt.. Kankske kommer up 2 inlägg imorgon <3



Av Amanda Lindmark - 10 december 2012 14:58

Idag vaknade jag kl 8.00 Sen kom jag hem vid kl 13.30 :D Gick inte på gympan. Eftersom jag har ont i mitt ben och mådde illa. Men ska kanske bjuda pappa på kina mat idag/ikväll <3 Men bloggar senare ikväll!

Bilder jag tog i lördags <3 Puss Amanda


   

Av Amanda Lindmark - 10 december 2012 00:52

Ny bäddad säng och katten <3 Kan det bli mycket bättre :)

Av Amanda Lindmark - 9 december 2012 22:17

Hejsan! Har inte suttit vid datan idag. Därför har jag inte bloggat. Idag vaknade jag kl 9.50 :) Sen vid typ kl 13.00 Åkte mamma, jag och pappa till farsta centrum. Köpte ansiktmask, skulle köpa julklappa men hitta inga :( Men sen när jag kom hem, kollade jag på tv. Sen var de mat. Vi åt kött och potatisgratäng, as gott! Sen vid kl 18.00 var jag med Angela och Marcus, sen lite senare kom Victor <:) Vi kollade på film och sen vid 20.00 kollade vi på solsidan. Men vi hade as kul!


Hela dagen har varit bra! Men vad har ni gjort idag da? Puss Amanda


Bra låt <3



Bild på mig med ansiktsmask <3 :D


  

Lite ful (cp) -.-


Av Amanda Lindmark - 9 december 2012 01:02

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards