Cutierabbit

Alla inlägg under januari 2015

Av Amanda Lindmark - 17 januari 2015 17:24

Nu har våra gäster kommit hit, vi ska äta om 10 min ungefär :)
Bloggar imorgon <3

Av Amanda Lindmark - 17 januari 2015 02:49

Har suttit och rensat datorn med mina bilder sen kl 00.00 ;) 

Har överfröt massa bilder, raderat och sparat :) Håller på med ipadsen nu och ska updatera

ena och säkerhetskopiera den andra :) Men ville bara updatera nu när jag ahr tid, haha :)


Av Amanda Lindmark - 16 januari 2015 22:57

Hittade de här i mitt album på datan, när jag rensade och kände för att ladda upp de på bloggen :)

                    

Min älskade pappa <3

Saknar sommaren för vill ha klännig, haha :)

Av Amanda Lindmark - 16 januari 2015 22:12

Beskriv året med tre ord.

Smärtsamt, lyckat och roligt

Bästa köpet?

Mitt blå halsband från H&M och mina skor från Nike i modellen Pegasus 30 :* ♥

   

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Stay with me - Sam smith, Rude - Magic, Fancy - Iggy Azalea och Break Free - Ariana Grande

Vem har du umgåtts med mest?

Jag har umgåtts mest med Filippa och sen Erika ♥

Har du blivit bättre på något?

Har blivit bättre i skolan och har börjat motionera mer ;)

Vad var extra dåligt med året?

Falska vänner och problem med knäna

Vad var extra bra?

Läre känna nya personer, hade ett grymt sommarlov och umgicks med bra vänner ♥

Lärde du känna några nya människor?

Ja, det gjorde jag :)


Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

Färgat håret en rolig färg (blå och rosa), 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Nej, jag har varit lite nere detta år även om jag har gjort mycket kul.

Vad var din största framgång på jobbet 2014?

Har inget jobb, men det gick riktigt bra i skolan, höjde mig i många ämnen ;)

Största framgång på det privata planet?

Inget jag kan komma på direkt, massa blandat.

Vem saknade du?

Sakande inget speciell person, men sakande en konveration med en kompis. Som jag skrev med varje dag, men det slutade plötsligt.

Har du haft ett förhållande under 2014?

Nej

Vart reste du under 2014?

Åkte till Gotland med Mamma och Pappa, träffade Filippa på gotland. Hon åkte he med oss, var i Norrtälje över midsommar också. Vi var och campade i Sverige, ska till London nu på våren. Skulle blivit i höstas men vart inte av ♥

Vad var din största tabbe 2014?

Jag spenderade mycket pengar, som jag lika kunde ha sparat :/

Vilka ser du som de största händelserna under året?

One Direction konserten och när jag var på gotland med Filippa :)

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Satsa på skolan, umgås med kompisar, blogga mer,  

Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Nej, tror inte det för förra året var skit. De 2 sista månaderna var bra under året ♥ 

Hoppas det här blir bättre nu.

Vad kommer du sakna från 2014?

Inget speciellt, alla roliga minnen med kompisar :)

   

Vad önskar du att du gjort mer?

Träffat kompisar, försökt plugga mer och försökt gå ner i vikt.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, skönhetsprodukter ♥

Och så slutligen; dina planer inför 2015?

Vara mer posativ till saker, sköta skolan, komma in på ett gymnasium jag vill och umgås med fler :)


Av Amanda Lindmark - 16 januari 2015 21:59

Heej!

Ska rensa lite bilder och updatera min och pappas ipad :)

Senare ska jag kolla på en film, tror det kommer bli blended. Idag var jag i skolan till kl 12.00

När jag kom hem lagade Erika och jag köttbullar, ägg och ratatouille till lunch. 

Jätte gott! :* Sen kollade vi på film och sen sov vi i 2 timmar och sen var dcet mat ;)

Sen åkte vi till godisbolaget nu på kvällen och köpte godis :)

Men bloggar imorgon, puss :*

 

Saknar sommaren när man kunde ta sånna här bilder :/

Av Amanda Lindmark - 15 januari 2015 11:36

Slutade kl 10.30 för behövde inte gå på den sista lektionen :) Nu är jag hemma, bloggar och äter äppelklyftor.

Har ni någosin tänkt på att skära äpplet i bitar är mycket godare än att bara äta äpplet som det är :D

Fett random rad ovanför, haha :D Men vad gör ni, hur mår ni? ;)

Erika kommer hit om ungefär 50 min, vi ska färga hennes hår och fira min¨mamma senare ikväll

när min pappa och bröder kommer hem ;) Vi ska äta tårta och ratouille, snitzel och potatis :*

Ska hjälpa till att laga mat senare också :) Men updaterar antingen ikväll eller imoegon :)

Kankse gör ett kort inlägg via ipaden, med en bild eller nått :) Puss <3

 

Den här maten ska vi äta, som vi åt för 2 veckor sedan :)

Av Amanda Lindmark - 14 januari 2015 15:28

Hej :)
Vad gör ni? Idag var jag i skolan, jag hade 3 lektioner :)
Jätte skönt, sen åt jag lunch och stannade efter lunchen för att göra en läxa med 2 kompisar :)
Nu sitter jag och kollar på min serie och åt precis lite nudlar :)
Imorgon fyller min mamma år, har köpt 2 presenter redan. Ska träffa Erika imorgon på dagen och färga hennes hår, kanske kolla en film eller nått :) Ska försöka övertala pappa att åka
till Skärholmen senare för att köpa en till present till mamma :)
Puss :*

Av Amanda Lindmark - 12 januari 2015 22:20

Heej :)

Idag var jag i skolan, slutade kl 12.00 :)

Sen hade jag utvecklingsamtal, sen gick jag hem efter det ;)

Imorgon har jag simprov på idrotten och efter skolan ska jag träffa Erika,

vi ska åka till huddinge och bada och simma :) 

Men kollar på min serie, ville bara updatera <3

Puss :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards