Cutierabbit

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Lindmark - 20 september 2012 17:50

Heej! Just nu kollar jag på Hotell 13 på nickelodeon <3 Men snart ska jag åka till farsta och köpa en grej till skolan :) Ska kolla på väskor och skor ;3 //Amanda :)


Skolan!


Idag var jag i skolan. Vi hade bara 3 lektioner idag. So - NO/Biologo och Bild! Vi slutade kl 13.10 idag, könaste dagen ever :P Men nu ska jag kolla lite på tv, sen åka till farsta :D



Vårdcentralen!


Idag var jag hos doktorn med min hand :/ Har typ största sprickan i handen (as ont)!!! //Amanda

Av Amanda Lindmark - 20 september 2012 01:10


KOllade just klart påden hära filmen <3 As bra!! Men nu ska jag sova :P Bloggar imorgon :D Men idag har jag typ inte bloggat såmycket var ju i farsta och skolan <3 Men ska blogga mer imorgon

Av Amanda Lindmark - 19 september 2012 21:08

Jyst nu är jag med Helin :) Idag var jag i farsta och jag köpte inget!! men helin köpte en munckjacka/svart!
Sen åt vi middg på subway :D Så jävla gott :)

Av Amanda Lindmark - 19 september 2012 09:35

Vi sprang en bana som tar typ 15 min att hå så vi sprang den på gympan :/ as jobbigt :O Men nu har jag svenska :) Sen lunch :3

Av Amanda Lindmark - 18 september 2012 19:19

 hahahahah alla är exat <3 :D

Av Amanda Lindmark - 18 september 2012 19:09

Älskar de låten <3 men var ute för en stun sen och gick i typ 30 min :D (jobbigt)

Men vad gör ni da?? //Amanda :3


Men nu ska jag  dunka muik här hemme :D

Av Amanda Lindmark - 18 september 2012 16:47

Heej! Just nu kollar jag på tv och har precis ätit mat. Mn vad har ni gjort idag? Jag har bara varit i kolan :O Men vet inte vad jag ska skriva! Men  hej då //Amanda <3


 

Av Amanda Lindmark - 18 september 2012 09:13

Bloggar när jag kommer hem!

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards