Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2014

Av Amanda Lindmark - 4 juli 2014 15:47

   Lösögonfransarna kommer från H&M och kostade 49 kr :)  

Lip tint kommer från H&M och kostade 10 kr på rean :)    

Krämen kommer från Ö&B och kostade 45 kr :)     

Halsabandet kommer från glitter och kostade 75 kr på rean :)


Hej då! Var i farsta igår :)

Av Amanda Lindmark - 4 juli 2014 15:45

Jag gick upp för typ 20 min sen, fast jag vaknade typ vid 12. Men låg kvar och tänkte och sen var min säng så skön. Men resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, men det är riktigt soligt hoss oss idag. Jag kanske går ut och solar, vem vet.

Puss

Av Amanda Lindmark - 3 juli 2014 15:03

Heej!

I tisdags var jag hemma hoss min kompis Marie och vi lagade lunch och middag, sen spelade vi lite spel och sen kollade vi lite tv :) Sen igår var jag med Filippa och vi pratade och kollade videos ;) Skulle vara med Filippa idag också men jag har lite ont i magen så orkade inte <3 Men i måndags på kvällen började jag kolla på "Gossip Girl" ;) Har tänkt att börja kolla på den jätte länge :) Men ligger redan på säsong 2 avsnitt 18 :* Men ska kolla på ett till avsnitt nu, puss <3

Asså Serena och Dan är så söta ihop. Sen Nate och Chuck är så snygga :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards